zondag 4 december 2011

shop till you drop.....

Hallo allemaal,


Vandaag een kaartje wat ik heb gemaakt met een stempel afdrukje dat ik gekregen heb van Annemarie en Merit.( Zo lief!) Ik heb het kaartje rustig gehouden want de ontvangster houdt niet zo van allerlei frutsels etc.


Ik ben vandaag druk aan het freubelen aan de kerst-'kaartjes', die hoop ik later deze week af te hebben, ik kan er vandaag lekker aan werken want Myrthe is weer uit het ziekenhuis. Het gaat, na een paar heftige dagen, redelijk goed met haar. Nog wel veel pijn, maar niet meer zo ziek. Het zal vanaf nu elke dag een stukje beter gaan!! We hebben een bed in de huiskamer gezet, zodat ze er  gezellig bij is, en ook tv kan kijken.




Ik hou het vandaag kort, zodat ik nog even op jullie blogs kan kijken naar al het moois wat jullie de afgelopen dagen geplaatst hebben.


Verder wil ik jullie bedanken voor de lieve berichtjes voor Myrthe!!


Tot de volgende keer,     groetjes Mary

7 opmerkingen :

Vicky zei

So gorgeous hun....love the image and pretty dp's too sweetie...

big hugs Vicky xx

Christina zei

Een prachtige kaart Mary!
Groeten Kristel

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Heerlijk zo met die kleurtjes!

Home sweet home zei

Gorgeous card,love the image and the flower is so beautiful,love it.:)

CraftyC zei

Beautiful card Mary. So very pretty & girly!
Clairexx

Fleur zei

A real pretty card. BIG HUGZ Fleur xXx

Annemarie en Merit zei

Hoi Mary,

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt heerlijk die vrolijke kleurtjes.
En leuk die tekst erbij.
Fijn dat het al wat beter gaat met je dochter, hopelijk heeft ze niet al te veel pijn meer en lekker in d ekamer aan haar herstel kan werken.

fijne dag groetjes Annemarie en Merit