maandag 17 december 2012

Hallo allemaal,

Ik heb inmiddels bijna al mijn kerstkaartjes klaar. De nederlandse post is al allemaal de deur uit. (helaas zijn er ook een paar verstuurd waarvan ik vergeten ben een foto te maken...druk druk druk).

Deze heb ik gemaakt tijdens het freubelmiddagje met mijn moeder.
Het is raar dat het over een week al kerstmis is, gezien de temparaturen heb je daar hier echt geen idee van.... zo raar


Het is een kaartje geworden in best wel traditionele kerst kleuren......om in de stemming te komen zeg maar.

Ik probeer nog even een blogrondje te maken........

fijne dag nog                  liefs Mary

11 opmerkingen :

sandra_w zei

Superlief kaartje!!

San x

Vicky zei

Gorgeous as always Mary...and loving the layout too hun...:o)

big hugs Vicky xx

Marijke zei

Heel mooi kerstkaartje, leuk afdrukje!! Ja lijkt me ook raar om bij warme temperaturen de kerst te vieren...............

Groetjes, Marijke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ooooh wat een lief kaartje en zo mooi ingekleurd.Dat hondje in dat jasje..geweldig,haha Is het zo warm bij jullie dan,hier is het zo'n graad of negen en héél véél regen,bleeeh!!lieve groetjes Miranda

Annemarie en Merit zei

hoi Mary,

wat een leuk kaartje en dit afdrukje is geweldig...
Leuk dat je gezellig met je moeder aan de knutsel bent geweest...wij hebben pa en ma ook weer "binnen"..
Geniet nog fijn van het samen zijn...

lieve groetjes Annemarie en merit

Je@net zei

Wat een super schattig kaartje, Mary, echt helemaal leuk!!

Marjan zei

Mooi kaartje en wat een leuk afdrukje. je kleurkunsten zijn prima, zo te zien!

Home sweet home zei

Lovely christmas card with a sweet image.

Wish you a lovely week.

Merethe

Marjan zei

Ik kreeg je prachtige kaartje vandaag, wat een leuke verrassing! Ben er erg blij mee! Stuur jou ook een kaartje natuurlijk, maar even geduld :)

Jan Hennings zei

Love this! What beautiful colors!

Alina zei

heel erg leuk geworden, Mary!
fijne kerstdagen, geniet ervan!