woensdag 20 februari 2013

Sending smiles.....

Hallo allemaal,

Na heel wat onrustige weken, gaat het nu eindelijk de goede kant op!! Ik heb weer lucht!!!! ik kan jullie niet vertellen hoe opgelucht ik mij voel.......
Eindelijk ook weer iets op mijn blog plaatsen!!
Een kaartje met allemaal sterretjes, uitgeknipte én gestempelde.......ik blijf sterretjes leuk en ook stoer vinden. Deze heb ik gemaakt voor mijn vriendin, die 3 maanden geleden is bevallen van een zoontje (nog niet in levende lijve gezien, maar wel al heel veel foto's....eh ohh wat is dat toch weer klein én lief!!).
Ik kwam een superleuk , stoer truitje tegen dat ik niet kon laten liggen....
vandaag een kaartje erbij gemaakt en dan kan het morgen mee met de post. Zomaar een aardigheidje, waarvan ik denk dat ze het wel leuk zal vinden.




Ik wens jullie allemaal een fijne dag, tot snel, en bedankt voor jullie bezoekjes!!!!
                                                          LIEFS   MARY

11 opmerkingen :

Judith zei

Hallo Mary,
Heel fijn om te lezen dat je je weer beter voelt! Ik hoop dat alles verder de goede kant op gaat en wij dus ook weer mogen genieten van jouw mooie creaties! Dit kaartje is gelijk het bewijs: lief en een klein beetje stoer tegelijk. Ik hou van sterren!

Hele fijne dag,
beterschap en groetjes van Judith

Cinderella zei

Hoi hoi fijn dat je je weer iets beter voelt en de kaart is geweldig super
Een fijne dag
Liefs Cindy

Gemma zei

Goed te lezen dat het weer wat beter met je gaat, je kaartje is super leuk, kan niet anders dan dat je vriendin er blij mee is!
Groetjes Gemma

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Wat goed weer eens van je te lezen. Echt een schitterend kaartje.

Berlinde zei

Fijn dat het terug beter gaat Mary!
Erg leuk kaartje is dit, super!
Lieve groetjes, Berlinde

Danoesja zei

Hoi Mary

Wat fijn dat het weer wat beter met je gaat.......ik miste je toch wel hoor:-))
Dit is een schitterend kaartje, echt heel leuk met die sterren.
Nog bedankt voor je aanbod voor de ondersteuning bij de spaanse les. Hopelijk krijg ik het snel onder de knie, Kees pikt het sneller op dan ik, maar het komt goed.

Liefs Danoesja

Linda Visser - van der Velden zei

mooie kaart! en fijn dat je je weer beter voelt!

Je@net zei

Fijn te lezen dat het weer wat beter met je gaat, Mary. En wat een leuk kaartje heb je gemaakt, lief en toch lekker stoer met die sterretjes!

sandra_w zei

Hee Mary fijn weer van je te horen en zien....Prachtig kaartje heb je weer gemaakt. Sterren zijn altijd leuk!

Fijne dag!

Wilma zei

O zo fijn dat het weer de goede kant op gaat. Valt allemaal niet mee hè? Sterkte.

Je kaart brengt vanzelf een glimlach, mooi gedaan.

Marjan zei

Had deze bijna gemist door de drukke dagen van vorige week.
Fijn dat het weer wat beter gaat met jou. Je kaart vind ik geweldig, zo leuk die sterren en het wit! Stoer ook een beetje!