woensdag 23 april 2014

Happy Birthday.......



Goede morgen allemaal,

Vandaag is dochter 3 jarig........    22 lentes jong vandaag!! 
Van harte Jiska, dat je maar een fijne dag mag hebben!

Het lijkt wat rustiger te worden in ons huis.....de laatste weken waren hechtisch en druk door allerlei omstandigheden en veranderingen. Maar ik geloof dat het ergste nu achter de rug is, ik ben vanochtend dan al vroeg aan de knutsel gegaan......tenslotte moest er een verjaardagskaartje gemaakt worden!!
Leve de pinterest!! 


Het beloofd een zonnige dag te worden......heerlijk om het terras een beetje in orde te maken, konijnen van een schoon hok te voorzien, en later van een heerlijk kopje thee in het zonnetje te genieten!

Fijne dag allemaal,        LIEFS  MARY

10 opmerkingen :

Ingrid Reyners zei

Gefeliciteerd met je dochter Mary en een hele fijne dag gewenst! Je hebt een mooi kaartje voor haar gemaakt, lekker simpel, mooi papiertje, leuk touwtje meer heb je niet nodig. groetjes, Ingrid.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Mary, van harte gefeliciteerd met je dochter Jiska..een leuke frisse kaart heb je voor haar gemaakt. Hier in Brabant begon het zonnig maar nu is het bewolkt aan het raken, bleeh. Over anderhalve week gaat mijn dochter van bijna 21 in Malaga 5 maanden stage lopen...spannend! Ze gaat in het centrum bij een spaans meisje op kamers en gaat fietstours geven. Ik zie er wel tegenop..5 maanden is best wel lang..lieve groetjes Miranda

Je@net zei

Gefeliciteerd met je dochter, Mary, en een fijne dag gewenst!
Wat een mooie kaart heb je voor haar gemaakt.
In al z'n eenvoud een schitterende kaart!

Alina zei

een leuke kaart, Mary!
gefeliciteerd met je dochter (mooie leeftijd!!), een hele fijne dag!

wat fijn om te lezen dat het bij jullie rustiger is geworden, na al die hectische weken! (ik heb je e-mail toen ontvangen en beantwoordt, ik weet niet of je die hebt gelezen; maar ik vond het leuk om Mylon te verrassen!)
groetjes, Alina

Judith zei

Hallo Mary,
Fijn om te horen dat de rust wedergekeerd lijkt te zijn.
Hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag van jullie dochter. Ik weet nog dat ik 22 werd (-; Lang geleden, hihi
Een heel mooi, rustig en lief kaartje heb je voor haar gemaakt. Het hart heeft een prominente plek. Heel passend!!!
Heb je kunnen genieten van het mooie weer? Vanochtend scheen hier ook de zon, even regende het maar nu is het weer zonnig en aangenaam warm.
Een heel gezellige avond gewenst!
Groetjes van Judith

sandra_w zei

Gefeliciteerd met je dochter!Prachtig kaartje heb je gemaakt...leuk zo met de belletjes!

Anneke zei

Heel leuke kaart. En van harte met je dochter!

Annemie zei

Hallo Mary,
Gefeliciteerd met je dochter!
Een schitterende kaart heb je gemaakt.

Wat fijn te horen dat het beter gaat en alles op zijn pootjes terecht komt... ik wens je nog veel sterkte.

Lieve groeten, Annemie.

Mariken zei

Wat een mooi kaartje!! Jij nog gefeliciteerd met je dochter!! 22, mooie leeftijd...
Fijn weekend, groetjes, Mariken

Danoesja zei

Hoi Mary
Nog gefeliciteerd met je dochter. Dit is een heel mooi en lief kaartje. En wat is pinterest toch leuk en makkelijk om inspiratie op te doen.
Een heel fijn weekend.
Liefs, Danoesja