maandag 2 juni 2014

Thinking of you.....

Hallo allemaal,

Gisteren heerlijk aan de freubel geweest en één kaartje daarvan laat ik vandaag zien.
Ik heb een leuke schets uitgezocht via pinterest en heb er het mooie papier van MME - now and then- 
bij gebruikt. Dit papier, waschi tape,enamel dots en brads heb ik van Myrthe gekregen met moederdag. 
Verder uit eigen voorraad knoopjes en touw en een 'pijl' stempeltje.
Het is súper handig om een heel setje te hebben waarvan alles zo goed bij elkaar past!! De kleurtjes kunnen voor zowel een vrouw als een man.
Deze kaart is voor een man.......mijn mannetje...hahaha


Ik ga zo even door het huis........stofzuigen, bedden etc en dan heerlijk met een kopje thee een blogrondje maken......

Geniet de dag!!!                         LIEFS  MARY

8 opmerkingen :

Je@net zei

Wat een leuk en lief kaartje, Mary.
Succes met de hh werkzaamheden en daarna een fijne dag gewenst!

Cornelie zei

heel gaaf! Dat knoopje vind ik ook zo mooi. Erg mooi gecombineerd alles!

Ingrid Reyners zei

Mooi en vrolijk kaartje heb je gemaakt Mary. Groetjes, Ingrid.

Gerdine zei

Ik vind dit een geweldig kaartje! Mooie lay-out en erg leuk papier!

sandra_w zei

Gaaf kaartje Mary! Daar zal je mannetje vast blij mee zijn ;)

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Mary, wat een leuke kaart voor je mannetje, zomaar of is hij jarig?
Mooie kleuren en de knoop met het gedraaide draad eromheen vind ik een grappige blikvanger. De pijlen nodigen uit om de kaart open te doen...lieve groetjes Miranda

Renate zei

Wauwie! Wat heb je dit gaaf gemaakt zeg. De vrolijke kleurtjes spatten van mijn beeldscherm. Myrthe heeft je goed in de watten gelegd.

-xies- Renate.

Berlinde zei

Een superleuke mannenkaart Mary, mooie combinatie van papier en details!
Lieve groetjes, Berlinde