vrijdag 31 oktober 2014

korte update, en nieuw kaartje.....

Hallo allemaal,

Ik zou bijna niet meer terug durven op mijn blog.....zo lang al niets van mij laten horen en zien!!!!

Er is zoveel gebeurd afgelopen zomer.....ons reisje naar Nederland heeft ook niet plaatsgevonden!!! Helaas daardoor een workshop gemist, geen blogmaatjes ontmoet etc etc.
Mylon had een gigantische terugval.....het was niet verantwoord om te gaan.OOOOHHH wat blijft anorexia toch een nare ziekte!!! (ik schrijf  er hier niet teveel over, want dat is niet correct tegenover Mylon)

Joycke en Fran zijn weer terug (hoera...wat fijn voor mij!!), de logeer partij bij ons is ook weer voorbij....ze hebben inmiddels een eigen stekje gevonden! En daar hebben ze het prima naar hun zin. 
Helaas heeft Rudie geen werk meer!!! pfff dat was/is schrikken....zeker gezien de grote werkloosheid in het zuiden van Spanje ivm de crisis!!!!
Dat is een enorme tegenvaller, en ik weet ook niet zo goed wat nu?!
De spanningen hadden ook invloed op mijn eigen gezondheid.
Dit alles zorgde ervoor dat ik totaal niet creatief meer kon denken en bezig zijn.
Maar de bruiloft van Joycke en Fran komt steeds dichterbij....er daar moest en moet nog het nodige voor gedaan worden. Daar ben ik me eerst maar eens mee gaan bezig houden.........en toen kwam eigenlijk als vanzelf de 'zin om te freubelen' terug!!!
Heb inmiddels vele uurtjes bruiloft-gefreubel achter mij......en nog een aantal te gaan. Maar het wordt allemaal erg mooi!! Ik kan er nog niets van laten zien, want dan is de verrassing er voor de nederlandse gasten af (een aantal leest op mijn blog haha).
Zaterdag over 2 weken is het zover........en ik heb nog steeds geen schoenen *help help*

Door deze 'rare' zomer ben ik ook lange tijd niet op jullie blogs geweest....maar dat ga ik vanaf nu weer gezellig doen!!!

Ik laat vandaag de trouwkaartjes zien........(bijna 100 stuks in totaal)
(geheel gemaakt naar hun eigen wens)








Ik wens jullie een fijn weekeinde                       LIEFS  MARY

9 opmerkingen :

mieke zei

Mooie kaartjes !!! Super.

Mieke

Je@net zei

Allereerst wil ik je bedanken voor de mooie kaart die ik van je mocht ontvangen. Zo leuk en bovenal super lief van je. Ben er dan ook erg blij mee, Mary. En dat terwijl ik nu op je blog lees dat je toch al zo druk was. Ik waardeer het dan ook heel erg dat je in deze hectische periode aan me gedacht hebt!
Wat een tegenvaller dat Mylon een terugslag had, hopelijk gaat het inmiddels weer wat beter met haar. En Rudi zonder werk, dat is even schrikken. Wens jullie veel sterkte.
Gelukkig geeft de bruiloft een positieve afleiding en de kaarten vind ik prachtig geworden! Je hebt echt eer van je werk!

Mariken zei

Hey Mary, wat leuk om weer wat van je te horen!! Geen gemakkelijke tijd heb je achter de rug! Zorgen om je kinderen is en blijft zo heftig!! Hopelijk kun je gaan genieten van de komende bruiloft, dat is wel heel tof! Ik ben bij een workshop geweest bij Sandra, en jij zou toen ook komen. Dat had ik echt erg leuk gevonden, wie weet, een andere keer?!
Je kaartjes zijn geweldig, wat een werk!
Fijn weekend, veel groetjes, xx

Annemie zei

Hallo Mary,
dit is lang gelden... Maar heel begrijpelijk hoor, na alles wat je hebt meegemaakt.
Hopelijk gaat het nu beter met je dochter en kan je een beetje genieten van het huwelijk... Ik wens je nog veel sterkte en veel plezier over twee weken...
Je kaarten zijn prachtig hoor en heel stijlvol.

Lieve groeten en fijn weekend,
Annemie.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Mary, dat is heftig voor jullie wat er allemaal gebeurd is. En dan toch nog zo lief aan mijn verjaardag gedacht...dank je wel nog een keer. Wat erg dat je dochter een terugval heeft gehad, natuurlijk wil je er dan voor haar zijn. Ook het nieuws over het werk van Rudi vind ik erg om te lezen. Ik hoop dat hij snel iets anders mag vinden. Fijn dat je nu wat afleiding in de vorm van de a.s bruiloft hebt. De kaarten vind ik schitterend, wat een karwei zeg, maar petje af. Een knuffel op afstand en lieve groetjes Miranda

Alina zei

En ik had zo graag een kopje koffie met je samen willen drinken! Maar wat een verhaal, ik hoop dat het inmiddels veel beter gaat met Mylon, big hug voor haar! ik vind het ook erg dat Rudie geen werk meer heeft, heel veel succes met het vinden van een nieuwe baan!
De trouwkaartjes voor Joycke en Fran zijn heel erg mooi geworden, leuk bedacht!
Mary, sterkte met alles en succes met de laatste voorbereidingen voor de bruiloft! Hugs!

Marjan zei

Het zit niet mee als ik het zo lees, heel naar voor jullie, maar hopelijk gaat het beter met Mylon en vindt ook jouw man weer werk. Bah wat naar is dat toch, je hoort het te vaak!
Fijn dat je toch freubelzin kreeg en kijk eens... wat zijn ze prachtig, heel erg mooie, chique trouwkaartjes!! Geniet van de laatste voorbereidingen e straks een prachtige bruiloft!

Anneke zei

Je maakte prachtige kaarten, echt heel mooi!

Judith zei

Oh, Mary, wat naar voor jullie! Heel, heel veel kracht voor het begeleiden van jullie dochter!

Jammer dat je reis naar Nederland en de meeting bij Sandra niet door kon gaan. Maar je gezin gaat voor!

Fijn dat jullie ook iets leuks hebben om naar uit te kijken. Je kaarten zijn werkelijk prachtig! Zo persoonlijk, heel mooi! Succes met alle voorbereidingen!

Alle goeds,
Judith