maandag 10 november 2014

Happy Birthday.....

Holaaaaa,

Op deze lekker 'frisse' maandag (de temperaturen zijn gedaald.....hoera eindelijk HERFST!!!) laat ik het kaartje zien dat ik voor mijn moeder heb gemaakt. Ik heb er twee gemaakt omdat ik over de eerste totaal niet tevreden was.....over de tweede ook niet!!.Dat komt omdat mijn moeder zoooo gek is op bloemen, en ik dat super moeilijk vind om er een mooie en geschikte kaart mee te maken!!!
Gezien het tijdsgebrek om een derde poging te wagen heb ik gekozen om de tweede versie op te sturen
 Gelukkig was ze er toch blij mee!! Maar volkgens mij zijn moeders dat altijd als ze iets van hun dochter krijgen haha.







Soms ben je gewoon niet blij met het resultaat zullen we maar zeggen!

Fijne maandag!!!
                                                                     Liefs Mary

3 opmerkingen :

Je@net zei

Denk dat iedereen erg kritisch kijkt naar de eigen creaties. Maar ik vind je beide kaartjes in elk geval erg leuk geworden, Mary.

Marjan zei

Je mag er best tevreden over zijn, ik vind ze vrolijk, mooi en kleurrijk!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Van mij mag je er tevreden over zijn hoor Mary. Ik vind ze allebei kleurrijk en lekker vrolijk. Echte feestkaarten...
Lieve groetjes Miranda