donderdag 11 augustus 2011

it is a boy......

Vandaag een kaartje voor de zus van de vriend van mijn oudste dochter. Die krijgt een dezer dagen de baby (ze is al uitgerekend). Hier in Spanje is het niet alleen de gewoonte om te zeggen of het een jongetje of meisje is maar vertellen ze ook gelijk de naam. Vandaar dat ik de naam op het kaartje heb gezet.



Ik heb gebruik gemaakt van (wederom) een plaatje van Lili of the valley uit de serie Special occasions. Met de cricut machine de naam gemaakt. Verder lint en bloemetje uit mijn voorraad doos gezocht dat  bij het papier past.
Verder is het hier erg heet (tijdens de nachten koelt het vaak zelfs niet af onder de 28 graden), soms zelfs te warm om te knutselen.Dan staat de waaier vaak aan en dat is niet echt handig als al mijn papier, lintjes etc op de tafel liggen......
tot een volgend keer, zonnige groetjes Mary

Geen opmerkingen :