maandag 1 augustus 2011

zomers kaartje

Hallo allemaal,

Vandaag een zomers kaartje.........het is tenslotte zomer.
Ik ben nog steeds bezig om het inkleuren met copics onder de knie te krijgen. Jeetje het zou toch wel handig zijn om nu even in Nederland te zijn....er zijn daar zoveel mogelijkheden om workshops te volgen!!
Gisteren heb ik de hele middag afdrukjes inkleuren geoefend, ik ben er inmiddels wel achter dat ik een groot aantal ontbrekende copic kleuren heb, om schaduw effecten te kunnen maken heb je vaak meerdere op een volgende kleurnummers nodig........dat is weer iets om voor te sparen.




Zoals je kunt zien is het een 'trap'-kaartje.  De zeemeermin is een digistamp die ik al een tijdje geleden heb aangeschaft.de zee-figuurtjes (golven,krabbetje,inktvis dolfijn en de tag)  heb ik gecut met de cricut-life's a beach. Het papierkomt uit verschillende papierblokjes waarvan ik de namen niet weet. De tekst heb ik op de computer gemaakt en op groen papier geprint.

tot de volgende keer

Geen opmerkingen :