woensdag 29 februari 2012

thanks a latte....

Hallo allemaal,


Hoop dat het goed gaat met jullie. Hier hebben ze vakantie dus we hebben tussen achterstallige klusjes door ook leuke dingen gedaan.....oa geshopped (waar ik niet onderuit kan met 4 meiden)....
Myrthe is gekozen voor een reclame filmpje en moet vanmiddag om 4 uur in Marbella zijn....wij brengen haar en gaan gelijk een rondje wandelen in het sjieke Marbella, altijd leuk om dat een keertje te zien.....
Morgen staat een filmpje pikken op het programma, ook leuk.
Vandaag plaats ik een bedank kaartje, dat ik aan mijn vriendin gestuurd heb nadat zij en haar dochter hier waren....een bedank kaartje voor de gezelligheid!



Lang geleden heb ik deze ansichtkaarten bij de ikea gekocht en in het pakketje zit aan de achterzijde een kartonnetje met de afbeeldingen in miniatuur , die had ik bewaard om ooit te gebruiken.....nu is dat ooit dus aangebroken omdat mijn vriendin zo'n gezellige koffie-leut is...


Dank jullie wel voor de lieve berichtjes op mijn vorige posts...ik vind het zooo leuk om te lezen!!!


Fijne dag nog allemaal,       LIEFS MARY

7 opmerkingen :

Mieke'S zei

Heel leuk!
Uitnodiging voor koffie!
LOL...!
Groetjes Mieke'S

Annemarie en Merit zei

hoi Mary,

Je ziet maar wie wat bewaard die heeft wat!!!
Ontzettend leuk gedaan leuk met dat bedeltje en die leuke tekst.

liefs annemarie en merit

Vicky zei

So gorgeous Mary...and love the layout too sweetie :o)

have a lovely evening hun...big hugs Vicky xx

Gemma zei

Ola, die plaatjes herken ik, maar de achterkant heb ik nooit bewaard, is wel een super leuk kaartje zo! Veel plezier morgen in MArbella, groetjes Gemma

*mieke* zei

Ik ben dol op een latte:-) Wat leuk dat je dochter is uitgekozen om zo iets leuks te doen...trots zeker? En wat vervelend...shoppen...whaha!
Groetjes Mieke

Marie-Elise zei

Handig, die miniaturen... Ze staan errug leuk! :) Enne, veel plezier vandaag in Marbella!!

Groetjes, Marie-Elise

Pop's Cards zei

Morning sweetie this is gorgeous I love it ♥ Pop's ♥