vrijdag 10 februari 2012

valentijn....

Hallo allemaal,


Ik had echt gehoopt dat de elfstedentocht dit jaar gereden kon worden...helaas!! 
We hebben het nieuws hierover op de voet gevolgd.
Gelukkig kun je verder wel overal in Nederland schaatsen, dus voor de liefhebbers hiervan kan de winter niet meer stuk!
Ik plaats nog even snel een kaartje....ben nl druk in de weer omdat mijn vriendin ( met dochter) morgen voor 3 daagjes komen. Ik wil niet zolang in de keuken hoeven staan , maar toch lekker eten....en heb dus een aantal recepten van heerlijke ovengerechten bij elkaar gezocht.....
Verder zullen we wel een hoop bij te kletsen hebben, en dat kan dan weer onder het genot van een heerlijke pot thee ( Ik ben een echte thee-leut)...ik heb nl gevraagd of ze een pakje 'gekarameliseerde-peer-met vleugje kaneel' voor mij mee wil brengen!! hij lijkt me erg lekker......ik verheug me eral op!!




Hello everyone,
I'm a little bit excited becouse my friend ( and her daughter) are comming tomorrow for 3 days!!! I'm busy to make the house ready. I do not want to stay long in the kitchen, but want to eat tasty meals, these days so I found some delicious recipes of oven dishes.....


for now I show one of my valentine cards I have made......




Het moest een snel kaartje zijn, dus het is er een geworden zonder stempel of digi...


It had to be a quick one, so this one is without a stamp or digi...


Thanks for visiting my blog.
Have a nice day!!!!  hope to see you soon...


 dank jullie wel voor het bezoeken van mijn blog, fijne dag!!!!


                             LIEFS MARY

1 opmerking :

Annemarie en Merit zei

Hoi Mary,

Wat een leuk kaartje, en wat kan ik geloven dat je uitkijkt naar morgen..gezellig weer bij kletsen.
Je mist Holland dan toch wel,wij hebben jaren in Singapore gewoond 20 jaar geleden zonder mobiel/computer/sms jes en blog.
Dat had je toen nog niet ik was al blij als ik post kreeg met een postzegel van onze Beatrix erop voelde ik me weer even thuis haha!!

en die peerkaneel is VERRUKKELIJK!!!
dus daar zal je wel van genieten.

De gezelligheid de aankomende dagen geniet ervan.

fijn weekend annemarie en merit