zaterdag 23 maart 2013

a million and one thanks.....

Hallo allemaal....

Gisteren van mijn lieve broer en zijn gezinnetje een paas-pakketje ontvangen....allemaal lekkere paaseitjes!!! Jammie dat wordt smullen!!!
Verder hadden de lieverds er ook lekkere (voor mij nieuwe) smaakjes thee ingedaan.....hmmmm ik verheug me al op de uurtjes theeleuten met de meiden.
Daarom gisteren gelijk mijn knutsel spulletjes voor de dag gehaald om dit bedank kaartje te maken.De groen tinten zijn niet mijn favo kleurtjes, maar wel van hun dus ik heb mezelf uitgedaagd. Hierbij gebruik gemaakt van de andere nieuwe MFT stans...de hexagons. Papier komt uit mijn restjes bak, de achtergrond geembosed, verder nog een knoopje en touwtje erbij...en voila...





Ik zie dat de kleuren op de foto niet zo mooi overkomen....de foto is nogal flets...jammer.

Ik ga nog even een blogrondje maken, daarna snel de zaterdag bezigheden en dan.....heerlijk de wereldkampioenschappen schaatsen op televisie kijken....

fijne dag allemaal,       LIEFS MARY

11 opmerkingen :

Lia zei

schitterend kaartje heb je gemaakt ook het andere kaartje zomooi
liefs Lia

Judith zei

Post ontvangen is zo leuk! Geniet van de smulmomenten samen met je dochters!

Wat heb je toch een lente-vrolijk kaartje gemaakt! Stipjes, bloemetjes, leuke knoop (Hema?), twine - super!

Groetjes,
Judith

Marjan zei

Klinkt goed, Mary! Mooie lenteachtige kaart heb je gemaakt met die leuke stroken en tekst, gaaf!

Gemma zei

fris en vrolijk dat groen en geel, kopje thee, paaseitjes en schaatsen, dat is een heerlijk stukje Nederland daar in Spanje, geniet ervan! Gemma

Je@net zei

Yummie, dat wordt zeker smullen! En wat een lief bedankt kaartje heb je gemaakt, mooi geworden!
Fijn dat de brownie zo goed gesmaakt heeft. Hier was het ook een succes!

Berlinde zei

Hele mooie kaart Mary in frisse kleurtjes! Leuke schets en die hexagons zijn super!
Lieve groetjes, Berlinde

Marijke zei

Prachtig kaartje in leuke lentekleuren!! Mmm lekker paaseitjes met een bakkie thee!!

Groetjes, Marijke

Danoesja zei

Hoi Mary

Wat een heerlijke vrolijke kaart en die hexagons zijn heel leuk, ook die stans op je vorige kaartje vind ik gaaf.
Het was vandaag leuk thuiskomen na mijn werk vandaag want er lag leuke post uit spanje, heel lief van je en heel erg bedankt voor het schitterende paaskaartje.
Veel plezier bij de schaatswedstrijden en geniet van je heerlijke thee. Fijn weekend.

Liefs Danoesja

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Mary,gaat het alweer wat beter met je benauwdheid? Ik heb zitten genieten van de afgelopen paar posts(ik heb je steeds net gemist denk ik)ik vond je kaart hieronder met die zigzagstans ook erg leuk en dit is ook een fris kaartje. Op je blog ziet het er allemaal heel vrolijk uit,genieten dit,lieve groetjes Miranda

Alina zei

mooooooooi, ik vind de hexagons zo leuk en groen is mijn lievelingskleur!!!

Home sweet home zei

Hi

Gorgeous and lovely card,:):)

Lovely colours and the design is fab:):)

Merethe