zondag 10 maart 2013

Hallo allemaal,

Na een paar wat mindere dagen hier, belooft het vandaag weer een heerlijke dag te worden. Mijn moeder heeft wat bolletjes blauwe druifjes opgestuurd en die ga ik zo in de grond (potten) zetten.....heerlijk het voorjaar in huis halen....
Het kaartje van vandaag heb ik voor Rudie gemaakt.....gewoon omdat ik zoveel van hem hou én omdat hij zoveel voor mij doet nu ik steeds vaker ziek ben. Het is gewoon mijn kanjer!!!


Ik ga nog even een blogrondje doen en dan hup de tuin (terras) in.....bolletjes poten!!!
Fijne zondag allemaal..................LIEFS  MARY

8 opmerkingen :

Wilma zei

Mooie stoere kaart.
Geniet lekker van het mooie weer, hier is het weer errug koud.....

Judith zei

Een kaartje zomaar voor je man, dat kan hij vast waarderen. Mooie kaart, leuk dat je ook bloemen hebt geplakt voor hem. Mannen mogen best bloemen ontvangen, vind ik (-:

Oh, ja, bloembollen planten voor een lentesfeer. Laat de lente maar komen, het heeft hier gesneeuwd vannacht - nee, daar zat ik niet meer op te wachten...

Marijke zei

Wat een prachtig kaartje voor je kanjer!! Hier is het nu weer andersom met het weer na een paar prachtige warme dagen heeft het weer gesneeuwd;( Leuk bloembollen, altijd genieten als die weer opkomen, teken van lente.

Groetjes,
Marijke

Berlinde zei

Een prachtig kaartje heb je voor je man gemaakt Mary!
Lieve groetjes, Berlinde

Mariken zei

Wat een plaatje, hele mooie kaart! En hier is het koud, wat valt dat tegen na een paar dagen lente!!
Groetjes Mariken xx

sandra_w zei

Supermooi kaartje! Geniet van het mooie weer hier is het zó koud :(

Cornelie zei

Wat een mooi en lief kaartje!!

Marjan zei

Mooie kaart met een speciale gedachte erachter, zo lief!