zondag 14 december 2014

en weer 4 kerstkaartjes klaar.....

Holaaaaa.....

Het is weer zondag!!! Heerlijk!!!
Het is een bewolkte dag......heerlijk fröbel weer!!!!

Vandaag de laatste kerstkaartjes afmaken, en dan kan alles morgen met de post mee. Haha, ik kan ook geen kerstkaartjes meer maken....ik ben helemaal door mijn papiertjes heen. Hoe leuk is dat.....volgend jaar allemaal nieuwe papiertjes kopen. Daar verheug ik me nu al op!!!

Vandaag weer een serie van 4. Kleine series maken blijft toch zo leuk om te doen.
Lekker (kerst)muziekje op de achtergrond.....wat wil een mens nog meer!








Vandaag gaan we gezellig bij Joycke en Fran eten!! We moeten haar 'boom' komen bewonderen.......Heerlijk om straks weer gezellig met z'n allen samen te zijn. 

Fijne zondag                              liefs Mary

13 opmerkingen :

Mariken zei

Zo, jij gaat ook goed met je kaartenproductie zeg! Deze zijn gaaf! Erg leuk papier!
Fijne dag verder, groetjes vanui een zonnig Nederland.

Je@net zei

Wat zijn ze mooi, mary. Ook dit is weer een prachtige serie van 4.
Nog een fijne zondag!

Alina zei

prachtig zijn ze, Mary, mooi papier!!!
een fijne middag nog, samen met Joycke en Fran!

sandra_w zei

Zoooo jij gaat ook lekker! Weer 'n prachtige serie!

Judith zei

Ook deze serie is weer leuk!
Nu bekijk ik ze allemaal nog een keer en probeer dan mijn favoriete eruit te pikken (-:

Judith zei

Deze behoren tot de gedeelde tweede plaats (-:

Margot zei

Gaaf! Leuk die grote zigzag!

Margot zei

Gaaf! Leuk die grote zigzag!

Danoesja zei

Hoi Mary
Alledrie de series zien er prachtig uit, lekker om zo bezig te zijn voor de kerst.
Liefs, Danoesja

Kreatief met Maria zei

Hallo Marry
Via DCL kwam ik toevallig op je blog terecht. Ik heb heerlijk rond gekeken op je blog. Mooie kaarten maak je, prachtige stijl. Misschien vind je het leuk ook eens bij mij te kijken.
http://kreatiefhoekje.blogspot.com
Groetjes Maria

Kreatief met Maria zei

Ben ook maar meteen volger geworden :)
Groetjes Maria

bolletjelucky.blogspot.com zei

Gave serie Mary. Die zigzagrand geeft een leuk effect evenals het geknoopte touwtje. Leuk bij je dochter de boom bewonderen, geniet ze...
Lieve groetjes Miranda

Miranda V zei

Wat een verrassende serie. Leuk, in de traditionele kleuren maar in een totaal vernieuwende opmaak. Fijne dagen!