woensdag 10 december 2014

serie kerstkaarten.....

hallo allemaal,

De eerste kerstkaartjes van dit jaar op mijn blog. Rijkelijk laat....maar komt allemaal goed.
Ook dit jaar ben ik gestart met het maken van 'losse' kaartjes.....maar dan opeens zitten we al bijna halverwege december en slaat de paniek toe!!!! Krijg ik het nog allemaal op tijd af!?!?!?
Ha, zag ik daar mooi bij Marjan haar blog over de leuke challenge van de dutch card lovers.....precies wat voor mij!!! 
Om alle kaartjes nog op tijd af te krijgen, werkt het het snels en handigst (voor mij althans) om in series te werken......
Ik heb voor alle kaartjes hetzelfde papier blokje gebruikt, en telkens de rendier-kop als eye catcher gebruikt.















Ik heb geen idee of je vaker mee mag doen aan de challenge.....ik ben in ieder geval vast bezig met een tweede serie....die toaal anders van stijl en kleur wordt!!

tot snel,      Liefs  Mary

17 opmerkingen :

Je@net zei

Geweldig, Mary, wat is dít een leuke serie geworden.
En veel succes met de volgende series!

Ellen zei

Geweldige set kaartjes Mary! Leuk dat je meedoet bij DCL.
Groetjes Ellen

Judith zei

Zo zie je maar, jij hebt dan toch een heel goed idee gekregen en in een handomdraai een serie kaarten gemaakt. En hoe leuk zo!!!
Ben nu natuurlijk benieuwd naar de rest (-:
Fijne avond,
groetjes, Judith

Cornelie zei

O, lekker bezig! Dat ga jij volgens mij best wel redden zo! Erg mooi deze serie!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie serie kerstkaartjes Mary, sterke kleurencombinatie vind ik dit. Succes met de volgende serie...
Lieve groetjes Miranda

Linda Visser - van der Velden zei

Leuke serie!

Annemie zei

Ik vind je kerstkaarten heel mooi Mary!
Heel leuk gedaan, allemaal verschillende kaarten in dezelfde kleurencombinatie...

Lieve groeten,
Annemie.

Anneke zei

Heel leuke serie!

Mariken zei

Wat zijn ze gaaf Mary! Ik zie zoveel herten voorbij komen, deze is echt wel erg mooi!
Fijne dag!

Renate zei

Deze zien er al geweldig leuk uit, ben benieuwd wat je nog meer voor ons in petto hebt.

-xies- Renate.

sandra_w zei

Erg leuk deze serie Mary!! Ben heel benieuwd naar de andere serie!

Margot zei

Superleuk! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Marjan zei

Schitterende serie, erg leuk die hertenkopjes! Fijn dat je meedoet met DCL, Mary.

Judith zei

Oké, kiezen is niet makkelijk...
deze gaan op gedeelde tweede plaats (vind het hert wel gaaf!)

anja curvers zei

Schitterende serie hoor gave kleurtjes ook en uiteraard mag je vaker meedoen dus laat die andere serie ook maar komen zien we graag. Leuk dat je meedoet bij DCL.

Brendaxx zei

Oh deze zijn ook gaaf zeg!

Rosalien Zwackhalen zei

Ik ben verliefd op jou hert. Super leuk gedaan. Bedankt voor het meedoen met de DCL.