vrijdag 7 oktober 2016

Weer terug in blogland!! Mét een swap met Sandra

Holaaa,

Na lange afwezigheid weer terug in blogland!! 
En nog wel met een geweldig swappakketje van Sandra!!
Het heeft zeker bijgedragen aan een weer een wat vrolijker blik op de wereld! Thanks Sandra!

Toen ik vanmorgen dit berichtje wilde plaatsen ondervond ik problemen met blogger......mijn blog is verdwenen!!  Via blogspot kan ik wel op mijn blog kijken, maar ik kan niets plaatsen. Paniek paniek paniek......om 8 uur vanmorgen zouden we onze swap laten zien.
Ik ben al meer dan een uur bezig....tot ik mij bedacht dat het misschien via de ipad wel zou lukken.
Dat lijkt dus te lukken (alleen weet ik hier niet hoe ik jullie rechtstreeks kan laten 'doorklikken' naar het blog van Sandra).
Heeft een van jullie ook weleens dit probleem met 'blogger' gehad??

Maar nu over op de swap....

Dit is het onwijs leuke anders dan anders pakket van deze swap


Ik heb daar de volgende envelopjes van gebruikt....




En nog een klein kaartje.....

Verder zitten er nog meer leuke vensterenvelopjes en een te schattig kadodoosje in het pakket, daar later meer van......verjaardagen genoeg in oktober en november dus dat komt helemaal goed.

Het was weer geweldig om het pakketje te ontvangen!! En súper om er mee te werken!!
Dankje Sandra!!

Ik ga nu snel bij jou kijken wat jij voor iets moois gemaakt hebt.

Liefs Mary





14 opmerkingen :

Sabine zei

Wat een mooi pakketje en wat heb je prachtige dingen gemaakt zeg! Liefs Sabine

GerJanne zei

Hoi Mary,
Dat is inderdaad even geleden. Wat je beschrijft over dat je blog was verdwenen, heb ik nooit gehad, maar wel eens van iemand anders over gelezen. Gelukkig kun je je leuke creaties in elk geval weer tonen. Het swapmpakket is inderdaad heel gaaf! Ben benieuwd wat er nog meer van komt!
Ik mail je nog even.
Lieve groet,
GerJanne

Mariken zei

Hey Mary, ik miste je al een tijdje en wat fijn dat je er weer bent!! En meteen met leuke creaties, gezellig hè, dat swappen?! Fijn weekend alvast!

Je@net zei

Ha die Mary, fijn je weer te zien in Blogland.
En van zo'n super leuk swappakketje krijg je meteen inspiratie. Wat een mooie kaartjes heb je er al mee gemakt!

sandra_w zei

Heb ik ook n keertje gehad...heel vervelend maar kwam bij mij vanzelf weer goed. Ziet er allemaal superleuk uit! Grappig dat wij allebei hele andere spulletjes gebruikt hebben. Dat is nou juist het leuke van swappen!

Fijn weekend! X

Rimmie zei

Je hebt je lekker uitgeleefd met de materialen.
Stuk voor stuk zijn het toppertjes!
Nee, gelukkig nog (nooit) geen problemen gehad met blogger.

Groetjes

Rimmie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een gaaf swappakket Mary en wat fijn dat ik weer iets van je mag bewonderen. Lieve kaarten en een mooi pakje zeg. Je mooie verjaardagskaartje met supergave stempeltje staat hier ook nog te pronk hoor. Dank je wel, echt genieten. Ik hoop dat je blogger-probleem snel is opgelost.
Lieve groetjes Miranda xx

Aartje zei

Wat een ontzettend gaaf pakketje kreeg jij en wat een leuke dingen heb je ermee gemaakt.
Groeten, Aartje

Nota Bene zei

Leuk dat je er weer bent! Dit pakketje ziet er echt super uit en je hebt er alvast meerdere leuke dingen mee gemaakt. Mooi!
Groetjes, Nele

Marjan zei

Dat probleem ken ik wel van anderen, heb je je probleem al gepost op het Blogger Help forum?

Leuk dat je er weer bent, ik was er zelf ook een poosje niet, dus heb hier wel iets gemist.

Gaaf zeg dat pakket, en wat een leuke dingen maakte je er mee, creatief!

Gerdine zei

Leuk pakketje!! En gave kaartjes ermee gemaakt, dat is jou wel toevertrouwd. Nee, nooit problemen gehad met blogger. Hopelijk wordt het snel opgelost!

Ellen zei

Gaaf pakket, zeg! Leuk hè, dat swappen?! Las net jouw vorige bericht over je vader. Hoe is het nu met hem?

Ellen zei

Hihihi, natuurlijk is niet alleen het pakket gaaf, maar jouw kaartjes zijn ook superleuk.

Alina zei

mooie spullen en kaartjes, Mary!
heel erg bedankt voor de leuke verrassing, Stefanie vond alles geweldig! ik heb geen tijd gehad voor berichten en blogs, we hebben het superdruk gehad; vanochtend hebben we mijn familie naar het vliegveld gebracht, ze zijn nu bijna thuis, we hebben genoten!
liefs,
Alina