maandag 27 februari 2017

Hello..........

Hello....

Na heel lange afwezigheid hier weer een teken van leven.
De freubel mood is langzamerhand weer aan het terug komen. Een lastige en zware periode achter mij gelaten, en nu weer VOORUIT!!!!
Achter de schermen zo af en toe weer mijn knutselkamertje ingedoken.....met wisselende resultaten, maar nog niet aan bloggen toe gekomen.
Dus ook nog niet op jullie blogs voorbij gekomen....maar ook dat gaat vast weer helemaal goed komen!

Het was/is niet alleen kommer en kwel hoor.....we hebben ook leuke vooruitzichten.....Joycke en Fran krijgen een tweede kindje!! Hoe leuk is dat!
En al heel snel.......7 - 8 maart is Joycke uitgerekend....dus het wordt zo langzamerhand echt aftellen.(wij wisten dit natuurlijk al veeeeel langer, maarja, ik blogde niet, dus jullie wisten het niet)

Vanmorgen toevallig samen met Myrthe het baby kaartje voor de nieuwe baby gemaakt......werd zo langzamerhand ook wel tijd haha.

Vandaag een kaartje dat nog op mijn telefoon stond, en al lang geleden bij de ontvanger bezorgd is..






Een klein,schattig, kaartje met de lieve stempeltjes van My Favorite Things, papier van Heidi Swapp, en de Hello die is van Papertrey ink.

Een fijne avond.........................................................liefs Mary

13 opmerkingen :

Mariken zei

Hey Mary!! Wat gezellig dat je er weer bent, ik heb je gemist! Wel aan je gedacht, want ik zag dat je zo nu en dan wel op Instagram was. Hopelijk ga je een goeie tijd tegemoet, met al gauw een tweede kleinkind, super zeg! Je kaartje is een schatje, "bunny" is een van mijn favorieten! Veel groeten uit een regenachtig Nederland, xx

Nota Bene zei

Leuk dat je er weer bent! Gefeliciteerd alvast met je tweede kleinkind. Het kaartje dat je gemaakt hebt, is superschattig!
Groetjes, Nele

Je@net zei

Hee Mary....wat fijn dat je weer in Blogland bent. En wat een geweldig nieuws, weer een kleinkind opkomst. En al zo gauw, je kunt gaan aftellen. Spannend.
En wat een super schattig kaartje heb je gemaakt. Echt een dotje met die lieve bunny!

Annemarie en Merit zei

Hoi lieve MAry,

Wat heerlijk je weer in blogland tegen te komen, en wat een dotje van een kaart.
Wat heerlijk dat er weer een kleindochter opkomst is, en (voor ons dan) al zo snel.
Bedankt voor je lieve mail.

groetjes van uit een regenachtige en winderig koud Nederland...

fijne avond liefs Annemarie en Merit

Renate zei

Wat doet het goed om weer iets van je te lezen. Super leuk dat jullie weer opa en oma gaan worden. En al zo snel...
Het kaartje dat je ons vandaag laat zien is ook echt een leukerd. Hopelijk zien we snel weer een leuke creatie van je hier op je blog. Of misschien wel het goede nieuws dat er weer een kleintje is ;o)

-xies- Renate.

GerJanne zei

Hoi Mary,
laat ik nu zaterdag en zondag gedahct hebben: zal ik Mary even mailen om te vragen hoe het gaat. Maar op een of andere manier durfde ik niet goed. Dom hè? Des te verrassender je te zien! Heel leuk dat je er weer bent. Ik hoop dat je de draad weer op kunt pakken.
Wat super dat er een tweede kindje komt en tweede kleinkindje.
Je kaartje dat je laat zien is schattig!
Hopelijk tot gauw!
GerJanne

Margot zei

Hé wat leuk weer zo'n tof kaartje van jou!

Maartje zei

Fijn om weer van van je te zien en te lezen! Goed nieuws joh, een tweede kleinkind. Je hoeft nog maar heel even geduld te hebben ;). Je kaart is schattig!!!

Sarah zei

Dag Mary, je mooie kaartjes heb ik gemist. Die van vandaag is weeral zo eentje!
Leuk nieuws voor jou. Een kleinkind gauw op komst. Mijn zoontje was oorspronkelijk negen jaar geleden uitgerekend voor 8 maart. Maar in de vroege ochtend van 27 februari brak mijn water en in de avond lag hij in mijn armen na een hele mooie bevalling thuis. Wij vierden dus gisteren gezellig feest. Hou je goed!

Marjan zei

Leuk om je weer te zien in blogland! En dank je wel voor het langskomen op mijn blog, erg leuke verrassing.
Gos, je wordt weer oma, dat is snel maar hoe leuk! Wat een superlieve kaart!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat leuk Mary om weer een berichtje van je te mogen lezen. Wat leuk dat jullie weer opa en oma mogen worden, gefeliciteerd :)
Wat een lieve kaart laatje zien met die dansende vriendjes, mooi ingekleurd en lieve kleurtjes heb je gebruikt.
Succes met het aftellen vast :)
Lieve groetjes Miranda

Danoesja zei

Hoi Mary
Wat leuk je weer te zien in blogland en helemaal superleuk dat jullie weer opa en oma worden en als zo snel voor ons dan hihihi.
Je kaartje is weer zo mooi en lief.
Liefs, Danoesja

Angelique zei

Hoi Mary,
Fijn om je weer terug te zien in blogland, ik hoop dat je weer plezier uit je hobby kan halen. Gelukkig is er een fijn vooruitzicht, geweldig dat jullie weer opa en oma worden en al zo snel. Het kaartje is heel erg mooi en geweldig hoe het bij je vazen past.
lieve groetjes Angelique