woensdag 1 maart 2017

Swapp Time.........


Goedemoregen.....

Na lange tijd gelijk ook weer een swapp met Sandra.
Het pakketje is dit keer heel langzaam bij elkaar gezocht en gekocht uit allerlei verschillende merken en winkels.
Een beetje een anders dan anders pakketje....dit keer geen cute stempeltje maar juist een stencil, en inkt, en een stift voor ´lettering´.........helaas heb ik die zelf helemaal vergeten te gebruiken. Toen ik klaar was met mijn kaartjes en de boel aan het opruimen was, rolde de stift van tafel.......hoe dom kun je zijn haha
Dat gaat zeker nog een vervolg krijgen want ik vind dat ´letteren´geweldig gaaf!!

Eerst maar eens een foto van het pakketje.....





Ik heb geprobeert een ´serie´te maken, een kado-tasje, een kaartje en een labeltje, wat een schud-labeltje geworden is.






En een foto van alle drie bij elkaar.....




Het was weer leuk om aan deze projektjes te werken.
Ik hoop dat Sandra het ook leuk vond, ik ben heel nieuwsgierig wat zij vandaag voor iets moois laat zien.
ga je mee kijken?

Fijne dag.......................................................................liefs Mary




























11 opmerkingen :

Je@net zei

Gaaf pakketje bij elkaar gezocht en wat een super mooie projecten heb je ermee gemaakt, Mary.
Nog een fijne dag!

Mariken zei

Geweldig pakketje, en wat heb je prachtige dingen gemaakt. Handlettering, helemaal hot, en ontzettend leuk om te doen. Heb jij je er al aan gewaagd? Superleuke post is dit! Fijne dag, xx

sandra_w zei

Was een superleuke pakketje! Prachtige creaties heb je gemaakt... ennuh bij mij was de pen denk ik op de grond gevallen. Kwam erachter doordat de katten ermee aan het spelen waren hihi....

Danoesja zei

Hoi Mary
Wat een leuk pakketje en je hebt er een supermooi setje mee gemaakt, die woorden en veren zijn zo mooi en heel leuk om er een schud-labeltje van te maken.
Liefs, Danoesja

Annemarie en Merit zei

Hoi Mary,

Je hebt goed uitgepakt zeg, wat een schitterende dingen heb je gemaakt, ben helemaal weg van het label.
leuke swap, ga even bij Sandra....

fijne avond liefs Annemarie

GerJanne zei

Wauw, wat een leuk pakket! Daar gaan je handen van kriebelen. Je creaties zijn alle drie heel mooi en past natuurlijk perfect bij elkaar.
En dat je die stift dan vergeet....ach, houdt in dat wij nog weer mooie creaties gaan zien binnenkort..
Groetjes,
GerJanne

Linda Visser - van der Velden zei

Wat een onwijs gaaf pakket heb je samengesteld. En een super mooie serie gemaakt! Dat cadeautasje vind ik ook super! Mooie kleuren ook bij elkaar en ik ben benieuwd naar je lettering-creatie die nog gemaakt gaat worden :). Groetjes, Linda

Nancy Soetaert zei

mooi pakket, prachtige creaties!
nancy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooi pakketje werd er samengesteld Mary en wat heb je er mooie creaties mee gemaakt. Dat schudlabeltje, gaaf om het eens op deze manier te zien en ik ben ook weg van je kaart met veren...super.
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Leuk zo'n pakketje en wat heb je er een gave dingen mee gemaakt, ergggg mooi!!! Ik heb het handletteren geprobeerd maar ik ben erachter dat het niet mijn ding is. Ik ben echt nooit tevreden, al schrijf ik wel op kaarten.

Maria V zei

Hallo Mary. Via Sandra kwam ik op jouw blog terecht. gelijk zag ik al bekende namen staan bij opmerkingen. Ik heb dus wat gemist ;)Even verder bij jou gekeken en mijn complimenten aan jou voor de prachtige creaties. Leuk dat jij zo via blogland contact houd met het nu frisse Nederland. Fijn weekend.