zaterdag 8 april 2017

kaartje en up-date........


Holaaaa.....

Een korte update vandaag....      (voor de niet liefhebbers van het persoonlijke stukje....scroll door naar beneden, naar het kaartje...

 Het kramen zit er weer op...het genieten nog niet hoor!!! Ik denk dat het genieten nooit meer over gaat. haha
Mijn ouders zijn inmiddels ook een weekje geweest om hun achterkleindochter te bewonderen...en hoe speciaal is dat, om dat nog mee te mogen maken!!
Vandaar dat ik 'even' niet op mijn blog was....

Ook wil ik jullie bedanken voor de kaartjes die ik voor de geboorte van Chloë heb mogen ontvangen. zoooo lief!!! THANKXXX


En nu dan oma's trots...........


1 dag oud.....


bij baby zusje op bezoek in het ziekenhuis...


opa en oma en kleindochters.....



hier is ze dan....CHLOË.......



Trotse 'grote' zus Noa.....



Mijn vader en moeder (83 en 81)....zo dankbaar dat ze dit nog mogen meemaken........





En dan nu over op het kaartje dat ik vandaag hier plaats.
Op instagram hebben enkelen van jullie 'm vast al voorbij zien komen.
Geinspireerd op de kaartjes van Jennifer Mc Guire.
Handig kaartje om series mee te maken. Vandaag de blauwe-sterren serie....
Heerlijk gestempeld, ge-embossed, ge-inkt, en van teksten voorzien.
Fijne zaterdag............................................................liefs mary

11 opmerkingen :

Je@net zei

Ooooh...wat een prachtige foto's, Mary. Een heel mooi meisje met haar trotse oma, opa en overgrootouders. Wat een dierbare momenten zijn dat toch.
Ook je kaartjes zien er weer heel mooi uit. Erg leuke serie heb je zo gemaakt.
Fijn weekend!

Angelique zei

Hoi Mary, wat een fantastische serie foto's, het geluk straalt ervan af. Heel dankbaar dat je ouders dit nog mee mogen maken, mooi die foto van hen met de meisjes. Logisch dat je nog lang niet klaar bent met genieten.
Prachtige serie kaarten, mooie kleur.
lieve groetjes Angelique

Annemarie en Merit zei

Hoi lieve Mary,
Wta een leuke foto,s heb er ook van genoten, zo leuk met je ouders die ook nog zijn geweest...wat een rijkdom is dat.
Heerlijk weer zo,n klein babietje om van te genieten...
Trots op al je dames....groot en klein.
Heerlijk blijven genieten...
Je kaartjes zijn ook super leuk....

Fijne avond liefs Annemarie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Mary, wat een plaatjes zijn je kleindochters, zo lief. En wat fijn dat het weer zo goed gaat met je vader dat hij naar Malaga is kunnen komen met je moeder om dit geluk van dichtbij mee te mogen maken. Dit is zo kostbaar, logisch dat je aan het genieten bent, lekker blijven doen :)
Je kaarten vind ik ook erg mooi, práchtige kleur blauw. Echt een hele mooie serie.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Ha Mary,
Nou eerlijk gezegd vond ik het persoonlijke stuk vandaag het allerleukst. Dank je wel dat we even mogen meegenieten met jou van je geluk. Wat een mooie baby is Chloe, maar Noa is ook zo'n schatje!! En dan je ouders, zo blij, het ontroerde me gewoon.
Wat bijzonder dat ze konden komen en dat ze zo betrokken zijn.
Je kaartjes zijn ook heel mooi, maar halen het niet bij je kleindochters...
GerJanne

Marjan zei

Geweldig! Wat een leuke foto's iedereen zo blij en trots en wat een mooie meisjes!
Fijn dat je zo kon helpen door te gaan kramen!

Je kaarten zijn werkelijk schitterend, Mary!

Sarah zei

Ik vind dat persoonlijk stuk juist genieten! Heerlijk!
En je kaartjes: mooi!
Geniet er nog maar lang van!!!

Alina zei

hoi, Mary, ik heb je blogpost gemist, maar wat een mooie foto's, jullie hebben nu twee beauties, en wat is Noa groot geworden!
ik hoop dat mijn envelopje binnen is, te laat op de post gedaan, helaas!
en mooie kaartjes, leuke stempels heb je gebruikt!
liefs,
Alina

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooie foto's Mary, wat heerlijk dat je mee hebt kunnen kramen en dat je ouders het mee mogen maken. Mooie serie kaartjes, leuke techniek. Geniet nog van je kleindochters. Groetjes Ingrid

Maria V zei

Nog gefeliciteerd. Wat een prachtige foto`s. Goud waard. Vooral ook die met je vader en moeder. Geniet er van.

Danoesja zei

Hoi Mary
Het is mij helemaal voorbij gegaan dat je tweede kleindochter geboren is met een hele mooie naam, alsnog gefeliciteerd en wat is Noa al een mooi dametje, wat zal je genieten van deze twee heerlijke meisjes.
Bij mij schiet het bloggen er nogal eens bij in helaas, lang typen lukt niet met mijn armen/handen dus als ik de reacties heb geplaatst bij de challengeblogs dan is het weer genoeg geweest.
Hopelijk lukt het nu om sneller bij je langs te komen.
Liefs, Danoesja