maandag 22 mei 2017

Happy Birthday......

Goedemorgen....

Het lijkt stil hier in Spain, maar achter de schermen wordt er toch wel hard gewerkt. Ik ben momenteel druk aan het naaien aan de zomerkleertjes voor de beide kleine dametjes. Het fröbelen aan kaartjes gebeurt ook nog wel, maar voor het plaatsen op het blog kan ik dan net de tijd niet meer vinden...

Dat komt ook wel weer..

Vandaag dus een verjaarskaartje.


een eenvoudig kaartje, maar door de zachte gouden contouren (niet te zien op de foto helaas), ziet het er wel mooi uit.

Fijne maandag allemaal...............................................liefs Mary

12 opmerkingen :

Maartje zei

Leuk om weer wat van je te zien! Je kaart vind ik echt prachtig!!

Je@net zei

Wat een mooie en fleurige kaart heb je gemaakt, Mary!

Maria V zei

Prachtig kaartje. Logisch dat je nu van de dametjes geniet en daar voor bezig ben. Geniet er van.

Marjan zei

Mooi kaartje! Fijn dat je het zo lekker druk hebt, alleen maar leuk toch? Leuk dat jij de zomergarderobe verzorgt, kleertjes naaien voor kinderen vond ik ook altijd leuk. Voor mijn kleindochter maak ik geen kleding, maar wel maak ik leuke dingen voor haar op effen t-shirts.
En ja, het was weer super in Spanje, we zaten deze keer wat verder van jou af, bij Alhaurin el Grande.

Cornelie zei

Allereerst gefeliciteerd met je kleindochter, veel geluk met dat mooie kleine mesnsje!
En bloggen komt wel weer toch? Alles op z'n tijd. Mooi kaartje met het stukje gescheurde vellum!

Nota Bene zei

Superleuke kaart! Ik kan me wel voorstellen dat bloggen nu even niet op de eerste plaats komt... Wel erg fijn dat je zoveel leuke dingen doet!
Groetjes, Nele

Danoesja zei

Hoi Mary
Gewoon lekker doen waar je het meeste zin in hebt en kleertjes maken voor de kleine dametjes is superleuk.
Je kaartje is prachtig, heel mooi is het laagje gescheurde vellum erover.
Liefs, Danoesja

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Mary, gewoon lekker genieten van de hobby waar je op dat moment zin in hebt. Leuk om voor de meisjes kleding te maken, die boffen met zo'n creatieve oma. Je kaart is mooi en fleurig om te zien. het vellum geeft een mooi effect vind ik.
Lieve groetjes Miranda

Alina zei

leuk kaartje, Mary, in mooie kleuren!
veel plezier met kleertjes maken, wat een lieve oma!
ik hoop dat mijn envelopje al binnen is!
groetjes,
Alina

Linda Visser - van der Velden zei

Mooie kaart! En je kunt je tijd maar 1x gebruiken, dus lekker doen wat je leuk vind :) Groetjes, Linda

Alina zei

Hoi, Mary, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een mooie dag van!
Liefs, Alina

AppZoro Technologies Inc. zei

Happy Birthday to you

iPhone App Developer Atlanta