donderdag 12 januari 2012

Winter.....

Hallo allemaal,


Ondanks dat de winter ver te zoeken is toch maar een winters kaartje......




Hello everyone,


Another wintercard.........it still is winter ....(oke no snow , no freezing...)






 Ik heb gebruik gemaakt van een afdrukje dat ik van Annemarie en Merit heb gekregen. Het past precies bij een winterkaart.
Ik heb het ingekleurd met de potloden van Myrthe (prismas). Ik zal nog wel niet de goede techniek hebben, maar het is wel superleuk om mee in te kleuren.
Het hekje, de sterretjes en de letters zijn gemaakt met de cricut.


Dank voor jullie bezoekje!!!
Thanks for your visit!!!


Liefs Mary



5 opmerkingen :

Annemarie en Merit zei

Hoi Mary,

Hier eindelijk weer eens een berichtje van ons, bedankt voor al je lieve berichtjes op ons blog.
We zijn die twee weken alleen maar aan de knutsel geweest en hebben (bijna niet geblogd).
En naar de film, musical winkelen mijn ouders vaak op bezoek dus alleen maar gezelig doen.
Nu is het de tijd weer om iedereen weer eens te bezoeken , heb al je kaartjes terug bekeken wat ziet alles er reuze leuk en gezellig uit.
Ook dit kaartje is super!! wat een leuk papier, wij zitten hier ook zonder winter hoor alleen maar grijs en regenachtig en veel wind we zitten aan de kust dus waaien af en toe uit onze verschoning.

Nu doet blogger opeens weer heel raar kan bijna nergens een reactie achterlaten (komt nattuurlijk vast doordat ik iedereen verwaarloost hebt hahaha).
Maar las al dat er meer mensen last van hadden.
Maar bij jou kom ik er gelukkig wel doorheen.

Groetjes aan jullie allemaal Annemarie en Merit

Home sweet home zei

This is a really beautiful card, love the colours and the image is soo sweet.
Love the "winter" too and the stars,fab work.:)
Hugs.:)

Shaela zei

Very cute! Love the sparkly wings and the puffy snow - adds great texture. :)

Vicky zei

Gorgeous card sweetie love the colours & image & the snow on the fence looks fabulous hun.

Lotsa hugs Vicky xxx

Pop's Cards zei

Morning sweetie, this is a Fabulous creation I love it, hugs pops x