maandag 25 februari 2013

Birthday blessings.....

Hallo Allemaal,

Rudie was vorige week jarig en dit kaartje had ik voor hem gemaakt. Niet te veel poes pas, want daar houdt hij niet van.
Het was een gezellige dag. We hebben paella gegeten, daar is iedereen hier zo dol op.
Jiska was dit weekeinde naar Nederland,(ik ga haar zo van het vliegveld ophalen) en ze vindt het super gaaf dat ze gisteren nog wat sneeuw heeft gezien!! Ze heeft een heerlijke wandeling in het bos gemaakt.Ze heeft mij wat foto's doorgestuurd, en er lag toch aardig wat sneeuw.Wel mooi hoor!! Maar ik kan me voor jullie voorstellen dat jullie die sneeuw en kou zo langzamerhand wel beu zijn......


Nog een fijne dag allemaal!!!!!

                                                       LIEFS  MARY

9 opmerkingen :

Marjan zei

Ja, dat zijn we zeker! Maar ja, we doen het er maar mee, bij jou is het vast beter.
Je kaart vind ik heel mooi,leuke autostempel en erg leuk vind ik de pijl, de touwtjes en de kaartjes erop!

Gemma zei

Wat heet zat, we snakken naar een beetje zon, althans ik wel, je kaartje is leuk geworden, echt een stoere mannenkaart! Groetjes Gemma

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Mary,wat een leuke stoere mannenkaart en wat een leuke"zegels"heb je daarbij.Ook het touwtje staat lekker stoer.Fijn dat je weer meer lucht hebt,hoop dat het nu een tijdje goed met je blijft gaan,wat is gezondheid toch belangrijk he? Is het weer bij jullie al lekker?Ik snak naar wat warmte en zon,gisteren sneeuwde het bijna de hele dag,bleef hier niet liggen maar in Limburg wel.Op de radio draaiden ze zelfs"walking in a winterwonderland",je raakt toch helemaal van slag op deze manier?Fijne dag en lieve groetjes Miranda

Wilma zei

Super gave kaart met hele leuke details!

sandra_w zei

Echt 'n stoer mannen kaartje! Leuk!
Ik ben de winter meer dan zat! Laat het voorjaar maar komen ;)

Berlinde zei

Een hele leuke mannenkaart Mary!
Hier in België mag de lente ook komen, ik wil zon!
Lieve groetjes, Berlinde

Marijke zei

Jaa ik ben de sneeuw nu wel zat, van mij mag de lente beginnen!! Mooi, strak en stoer mannenkaartje!!
Groetjes, Marijke

Riet zei

Wat een prachtige kaart Mary.

Liefs Riet.

Alina zei

mooie kaart, Mary, bedankt voor de inspiratie!
en bedankt voor je lieve reacties!