zondag 4 augustus 2013

Holaaaaaa.....

Hola allemaal,

Maar weer eens terug in blogland met een kaartje wat ik al weken geleden gemaakt heb van het über-cute stempeltje dat ik van Sandra gekregen heb met mijn verjaardag :-))    Ze heeft het al enige weken geleden ontvangen, maar ik zag vanmorgen dat ik die nog niet geplaatst had.......
Ik ben momenteel niet zo actief in blogland, zie dat het op meerdere blog rustig is......zal het heerlijke weer wel doen.
Met mijzelf gaat het goed, ben inmiddels alweer anderhalve week terug thuis. In nederland , waarschijnlijk als reaktie op de operatie, nog een fikse longinfectie gehad.....maar daar ben ik geheel van herstelt. Ik hou nog een iets lager tempo aan, maar voor de rest mag ik niet klagen!!! Het herstel verloopt prima.
De meiden zijn ook allen thuis dus er wordt volop gebakken, recepten uitgeprobeert, en af en toe wat gefreubelt......verder zoeken ze regelmatig verkoeling in het zwembad, of aan het strand.  (nu geloof ik niet dat je dáár zoveel verkoeling vindt momenteel......ik vind het veel te heet voor het strand pfffffff)
Kortom........een heerlijk genieten!!


Ik wens jullie allen nog een heerlijke zondag!!!
Ik probeer nog een blogrondje te maken vandaag.......of anders morgen....tja het is een beetje op zijn spaans hier momenteel : mañana,  mañana 💃

LIEFS   MARY

12 opmerkingen :

Je@net zei

Wat een schattig kaartje, Mary!
Fijn dat je weer thuis bent en dat het herstel voorspoedig verloopt. Doe het rustig aan en zorg goed voor jezelf.
Fijne zondag!

Ingrid Reyners zei

Wat een snoezig kaartje is het geworden Mary. Fijn om te horen dat het weer beter met je gaat, en dat je weer lekker thuis bent. Fijne zondag, groetjes Ingrid

Annemie zei

Hallo Mary,
wat een mooi kaartje en zo'n leuke stempel!
Doet plezier te horen dat alles weer goed met je gaat. Jaja doe het maar op de spaanse manier... wat vandaag niet is gedaan is voor morgen...

Lieve groeten, Annemie

Margot zei

rustig aan met dit warme weer! en je kaartje is superlief! wat scheetig dat egeltje :)

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hola¡ Mary,gelukkig dat je goed aan het herstellen bent en hier gaat het ook tranquilla ivm de warmte maar de dagen en avonden buiten doorbrengen vind ik heerlijk,voelt een beetje als vakantie ookal moet er gewoon gewerkt worden. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met dat superlieve stempeltje,een dotje gewoon.Heb je ondanks je longinfectie nog wat kunnen shoppen in Nederland voor je hobby,hihi? lieve groetjes Miranda

Margriet Tournier zei

Wat een leuk, zomers kaartje Mary. Fijn te horen dat het weer beter met je gaat. Doe vooral rustig aan en luister naar je lichaam.

Zonnige groetjes,
Margriet

Cornelie zei

Lekker toch, een beetje aanrommelen en doen waar je zin in hebt! Gelukkig ben je weer opgeknapt. Houden zo!
Leuk en lief kaartje heb je gemaakt!

Berlinde zei

Een superleuk kaartje Mary!
Fijn om te horen dat het goed met je gaat en alles goed is verlopen!
Lieve groetjes, Berlinde

Anneke zei

Heerlijk kaartje en geniet jij maar rustig verder! Veel plezier!

Marjan zei

Fijn te lezen dat het herstel goed verloopt en je weer opknapt! Je kaartje is erg leuk, mooie indeling en lieve kleurtjes! Ja, heet ... kan me voorstellen dat het bij jullie pas echt heet is. Hier was het voor Nederlandse begrippen ook erg warm!

Marijke zei

Goed te lezen dat het goed gaat met je ondanks de tegenslag in Nederland. Prachtig kaartje is dit. Doe het lekker rustig aan, hier is het nu wat minder warm dus weer tijd om te gaan knutselen.

Groetjes,
Marijke

Vicky zei

Fabulous card sweetie love the image & the lush colour.

Lotsa hugs Vicky xxx