zaterdag 21 februari 2015

Thanks


hoihoi

Ik heb gistermiddag inderdaad nog wat tijd gevonden om te freubelen....hoe heerlijk is het dan om met waterverf in de weer te zijn!!
Jiska had gevraagd of ik een 'dankje' kaartje voor haar wilde maken, omdat ze klaar is met haar stage.......wel met Engelse tekst, omdat het voor haar stagebegeleidster is die Engelse les geeft. Ze gaat er een doosje nederlandse thee (de fruit fusion) en een doosje chocolaatjes bij geven.
Nu maar hopen dat het kaartje door Jiska goedgekeurd gaat worden....anders heb ik zondag nog tijd voor een nieuwe poging haha



Fijne zaterdag!!!

Liefs Mary

6 opmerkingen :

Je@net zei

Wat een prachtige kaart, Mary. Die gaat ze vast goedkeuren!

sandra_w zei

Dat weet ik wel zeker! Prachtig kaartje!
Fijn weekend!

Mariken zei

Prachtige kaart, hier ben ik weg van...
Fijn weekend verder! Groetjes, Mariken.

Marjan zei

Prachtig, prachtig, ben dol op deze stijl!

Renate zei

In één woord PRACHTIG!!! De zachte kleurtjes zijn heel subtiel, en de sequins geven een speel effect aan het geheel.

-xies- Renate.

Gerdine zei

Jaja, ik weet het, late reactie, maar ben nu weer eens even blogs aan het bijlezen. Dit kaartje is echt top! Heel gaaf gedaan!