woensdag 10 juni 2015

Hi.......

Hallo....

Ik dacht nog wel dat het een rustigere week zou worden.....niet echt dus!!
Gelukkig nog een 'oud' kaartje op mijn fototoestel staan dat ik vandaag laat zien.
En het erge is dat ik niet eens meer weet naar wie ik dit kaartje heb verstuurd......(zo vol zit mijn hoofd hahaha)


Over twee weken komen mijn ouders bij ons logeren, ze zijn er dan met mijn verjaardag. Dat zouden ze vorig jaar al doen toen ik 50 werd, maar toen werd de vlucht 1 dag van te voren gecanceld ivm met stakingen van de luchtverkeers leiders in Frankrijk. Nu duimen dat het deze keer wel goed gaat!!!

Gelukkig vanmorgen eerst al een blogrondje gemaakt.......zelfs dat schiet er regelmatig bij in momenteel.

Óp naar een paar rusige dagen!!!!!!                               groet Mary

15 opmerkingen :

Giny zei

Rustige dagen.....hihihi...nou hier vliegen ze ook om af en toe.
Je kaartje is prachtig.

Hopen inderdaad dat het nu allemaal wel doorgaat.

Groetjes Giny

Marjan zei

Erg gaaf vind ik je kaartje, zo leuk die combinatie van vlaggetjes, embossingpaste (?) en sterretjes in deze leuke frisse kleurtjes en wit! Hopelijk kun je nu wel genieten van het gezelschap van je ouders en komt er niets tussen.
De kaartjes hieronder had ik gemist, ook hier is het druk en zeker op werkdagen is bloggen er niet meer bij. Maar ik heb ze bekeken en vind dit ook weer plaatjes! Vooral die met de strookjes!

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Mary. Mooie vlaggetjeslijn, erg leuk gedaan zo!

Ilse zei

Dit kaartje is zo mooi !!!! ik ben fan ;-)
Groetjes
Ilse

Gerdine zei

Wat leuk, die cirkeltjes met embossing paste! Vlaggenlijnen blijven gaaf!

Renate zei

Je hebt er anders wel een geweldig leuk kaartje van gemaakt.
Hopelijk kunnen je ouders er dit jaar wel bij zijn met je verjaardag.

-xies- Renate.

Mariken zei

Heel leuk kaartje, mooi, dat wit met die kleurtjes! Wat gezellig dat je ouders komen, hopelijk gaat het dit jaar goed!

GerJanne zei

Hoi Mary,
Je kaart is erg leuk geworden, ook al issie allang op de bus. Heb ik soms ook, dat ik denk: lekker weekje en dan is het voorbij en denk ik: waar is de tijd gebleven van deze week. Gezellig dat je ouders er zijn met je verjaardag. Geeft iets extra speciaals aan de dag.
Groetjes,
GerJanne

Angelique zei

Hele mooie kaart is dit geworden,alles leuk gecombineerd. Fijn dat je ouders er dit jaar wel bij zijn. Geniet ervan!
groetjes Angelique

Sarah zei

Dit kaartje is mooi ! Einde schooljaar en 4 jonge kinderen , ik weet ook niet meer waar mijn hoofd staat en bloggen lukt ook niet zo goed .
liefs ☆ Sarah ☆

Anneke zei

Zo'n leuke kaart!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het klinkt heel erg maar hier vliegt de tijd ook voorbij. Weinig tijd ( en zin) om te bloggen, komt vast weer wel. Fijn dat je ouders gezellig naar Malaga komen, ik zal duimen dat er niets tussen komt. Ons Dainy gaat ook weer voor 10 dagen naar Malaga, ze miste het daar zijn zo :p. Ze gaat bij dat meisje logeren waar ze toen op kamers zat, Malaga kruipt dus in je bloed..hihi. Je kaart is leuk én feestelijk met die vlaggetjes en rondjes. Het houten hartje en de sterretjes geven er nog meer diepte aan, leuk Mary.
Lieve groetjes Miranda

Paulien zei

Een kaartje om vrolijk van te worden! Super leuk!
Veel plezier met je ouders!

Paulien zei

Een kaartje om vrolijk van te worden! Super leuk!
Veel plezier met je ouders!

Wilma zei

Kaart waar je gelijk vrolijk van wordt!
Duim voor je dat je ouders binnenkort bij jou zijn en dat je inmiddels een paar rustige dagen hebt gehad!