zaterdag 15 augustus 2015

celebrate with cake.......

Vandaag een verjaarskaartje.....


Een kaartje met niet teveel poespas....past ook niet bij een man.
Deze stempel van SU blijft een mooie eyecatcher.


We hebben deze zomer veel, heel veel bezoek gehad.......morgen gaan de laatsten weer richting Nederland. 
Dan komt alles weer tot rust......en ik weer lekker aan de fröbel!
(het volgende bezoek komt pas weer in september)

Joycke is vandaag 39 weken zwanger.......dus zo langzamerhand gaat ook dat spannend worden. Het rommelt al wel flink, maar het zet nog steeds niet door.
Ze heeft het zwaar met deze hitte!!! 
(de laatste loodjes wegen zwaar)

Ik laat het weten zodra wij opa en oma zijn geworden van ons eerste kleinkind...........(ik kan haast niet meer wachten hihi)
                                                                                    liefs Mary

10 opmerkingen :

Ilse zei

De stempel zegt het helemaal, meer moet het niet zijn!!
Leuk kaartje.
Groetjes
Ilse

Je@net zei

Ooooh....wat spannend, Mary. En ja, de laatste loodjes wegen het zwaarst, zeker met die warmte.
En wat een leuke kaart heb je gemaakt. Ik heb die stempel ook en pak 'm er nog geregeld bij. Doet het altijd goed!

Maartje zei

Mooie kaart voor een man! Wat spannend, je eerste kleinkind! Ik hoop dat jullie 't gauw in je armen kunnen sluiten.

GerJanne zei

Hoi Mary,
wat spannend!! Het kan dus eigenlijk elk moment gebeuren.
Fijn dat je het ons laat weten. Maar volgens mij wil elke nieuwe oma dat...
Je kaart is super. Ik heb die set ook en tot mijn schande moet ik zeggen dat ik hem nog niet gebruikt heb. Moet ik toch echt gauw eens doen.
EN zoals je zegt: voor een mannenkaart hoeft er niet meer op.
Groetjes ne sterkte met wachten!
GerJanne

Sarah zei

Leuke kaart maakte je !! Wat bijzonder , bijna oma ...
Liefs ☆ Sarah ☆

Lwille zei

Helemaal het einde je kaartje. Ga ik echt onthouden.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Spannend hoor Mary, je eerste kleinkindje...dan mag je ook wel cake eten hoor..;)
Deze tekst zegt alles toch ?
Lieve groetjes Miranda

Renate zei

Het is wel weer even lekker om de rust en regelmaat weer terug te hebben. Dan kunnen jullie je rustig gaan voorbereiden op jullie taak als Opa & Oma. Spannend.....
Je kaartje is kei leuk geworden. Lekker eenvoudig, niet te veel poespas.

-xies- Renate.

Sarah zei

Bij ons is 15 augustus de echte moederdag en feestdag . Heeft natuurlijk ook te maken met Maria. Groetjes

Gerdine zei

Spannende tijden! Nderdaad een erg leuke tekststempel! Meer heeft ie niet nodig!