dinsdag 25 februari 2014

Goedemorgen allemaal,

Vandaag een experieenteel kaartje. Ik heb wat zitten rommelen met embossing poeder en distress inkt, en daarna was het kaartje wel heeeeel wit...een beetje te wit.Twee fishtales gemaakt van washi tape in het hoekje......dat begon er meer op te lijken, toch was ik nog niet tevreden... Toen een dop van een lijmpen gepakt en met dezelfde kleurtjes inkt de cirkeltjes erop gestempeld....
En nu is het weer teveel haha, en ben ik eigenlijk niet tevreden. Ik plaats het kaartje toch maar omdat me de tijd ontbreekt een nieuwe te maken. 
Ik laat het kaartje gewoon een paar dagen op de kast staan.......wie weet wen ik er wel aan ;)


Verder wil ik nog even kwijt dat ik de komende tijd niet vaak een berichtje achter kan laten op jullie blogs...in het plaatsen van comentaren gaat vaak erg veel tijd zitten , en die heb ik waarschijnlijk de komende tijd niet veel.
Onze jongste dochter Mylon (20) wordt vandaag nl opgenomen in het ziekenhuis. 
Wat bijna niemand van jullie weet is dat Mylon al meer dan twee jaar kampt met anorexia, ik ga hier verder niet te diep op in. Maar neem maar van mij aan dat zoiets een geweldige impact heeft op het hele gezin.Dat had ik nooit vooraf gedacht.Het zijn twee hele zware jaren geweest (voor mij zeker daar ikzelf niet echt gezond ben) maar na eindeloos vechten is er toch besloten om Mylon op te nemen.
Dat is spannend, maar zal ook wat rust geven. We hopen echt dat deze komende weken/maanden net dat laatste steuntje aan haar zullen geven zodat ze het weer zelf aankan.En dat ze weer vertrouwen krijgt in haar lijf en in haarzelf!!!

Verder wens ik jullie nog een fijne (lente) dag!!! Volgens het journaal hebben jullie heerlijke temperaturen.....óp naar de tuin!!!

LIEFS   MARY

12 opmerkingen :

Renate zei

Je kaartje is werkelijk prachtig! Niets meer aan doen.
Via deze weg wil ik jou, en je familie heel veel sterkte wensen, met deze moeilijke tijd die jullie tegemoet gaan.

-xies- Renate.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Mary, ik vind je kaart juist heel leuk, wat grappig bedacht en uitgevoerd om met een dop circeltjes te stempelen. Mooie warme kleuren heb je gebruikt, niets meer aan doen. Veel sterkte bij alles wat gaat komen, een virtuele knuffel en lieve groetjes Miranda

Je@net zei

Vind je kaart erg mooi geworden, Mary. Je experiment heeft goed uitgepakt!
Het zal niet gemakkelijk voor jullie zijn, maar veel sterkte gewenst de komende tijd.

Ingrid Reyners zei

Je hebt een heel mooi kaartje gemaakt Mary, het is prima in evenwicht, laat het maar even staan en ik weet zeker dat je er aan gewend raakt, en dat je het ook mooi zal vinden. Heel veel sterkte met je dochter, ik hoop dat ze het aan gaat kunnen om weer te gaan vertrouwen op haar lichaam, is zeker niet gemakkelijk. Sterkte voor jullie! Lieve groetjes, Ingrid.

Linda Visser - van der Velden zei

Wat een onwijs leuk kaartje!

Ann zei

Ik vind dit een heel mooi kaartje.
Wens jullie veel sterkte voor de komende tijd.
Groetjes, Ann C

Annemarie en Merit zei

ik vind het een prachtige kaartje, gewoon even laten staan went het wel. Mary, heel veel sterkte toegewenst voor Mylon, maar ook voor het verdere gezin...

liefs Annemarie en Merit

sandra_w zei

'n andere stijl maar echt heel gaaf! Niets meer aan doen!
Heel veel sterkte voor jullie de komende tijd....zal niet makkelijk wezen...

Veel liefs! X

Alina zei

heel erg leuk geworden, Mary, mooie kleuren! en de achtergrond echt geweldig, leuk idee!
heel veel sterkte de komende tijd, ik kan me voorstellen hoe moeilijk het is! voor Mylon ''a very big hug''!!!!

Martine zei

Bedankt voor het lieve berichtje op mijn blog. Ik wens jullie heel veel succes/sterkte de komende tijd. Hopelijk is jouw dochter net zo sterk als de mijne!
groetjes, Martine

Annemie zei

Hallo Mary,
Ik vind je kaarten super mooi en de kleurencombinatie is ook super. Reageer nu pas omdat ik bijna gans de week in bed lag door ziekte. Het is hier dan ook al gans de week aan het regenen, het wordt tijd dat de lente komt...
Ik wens jou en de familie, en vooral je dochter enorm veel moed en sterkte... Op het einde van de tunnel schijnt er altijd een lichtje.

Lieve groeten, Annemie.

Wilma zei

Sper kaart, leuk idee die kleine kaart erop.
Heel veel sterkte voor je dochter en jullie gezin!