vrijdag 14 februari 2014

weer een waanzinnige swap met Sandra....

Goedemorgen allemaal op deze prachtige valentijnsdag!!! Hoop dat jullie allemaal een mooie dag hebben en even stilstaan bij alle liefde om ons heen.
Vandaag weer een swapje met Sandra, onze derde alweer....en wat blijft het een geweldige uitdaging om te doen.
Sandra had mij weer een waanzinnig mooi pakket toegestuurd!!
En een uitdaging was het zeker....kadoozakjes! Ik ben ben er dol op, op andere blogs ! Maar nog niet eerder zelf gemaakt....... Heb dus eerst eens rondgesnuffeld op pinterst....een waar walhalla daar op pinterest haha, 
en heb toen zelf de volgende kadoozakjes gemaakt.



Kijk maar eens wat een gaaf pakketje ik heb ontvangen!!! En extra veel hemp koord, dat kan ik hier niet krijgen....en de witte is er alleen op een klosje....en dat is dan gelijk pakketpost. (en dan dus wel heel kostbaar)
Verder super handige pop dots en hele mooie , zacht van kleur, sugardots en die passen weer prachtig bij het mooie papier!!



Het eerste kadoo zakje  heb ik gemaakt voor mijn eigen valentijn!!!
En dus een wat mannelijker uiterlijk.
Hij krijgt het straks, en is gevuld met heerlijke chocolaatjes.
De kleuren zijn in het echt vele malen mooier!!! Jammer dat de kleuren op de foto zo flets zijn.



Het tweede kadoozakje heeft een venster aan de voorkant....daar zijn straks de zelfgebakken koekjes zo leuk in te zien.
Deze is niet voor valentijn, maar voor een vriendin bij wie ik maandag op de koffie ga.
Ook hier komen de kleuren niet mooi over. 
Waarschijnlijk was het licht niet helder genoeg (het was een bewolkte dag)

Er is (gelukkig) nog genoeg papier en frutseltjes over om nog kaartjes mee te maken....maar die volgen later nog!

Nou Sandra het heeft mij enorm veel plezier gedaan om met deze spulletjes te werken.......onwijs BEDANKT !!!!  óp naar de volgende keer!!
Ik ga nu gelijk naar het blog van Sandra om te kijken wat voor een moois zij heeft gemaakt.....(als je op haar naam klikt, ga je gezellig met mij mee

Fijne dag allemaal,                          LIEFS   MARY

8 opmerkingen :

Unknown zei

Wowwww!!!! Wat leuk dat jij met de zakjes in de weer bent gegaan! Echt heel gaaf! Ik vond het weer heel gezellig om te doen.....op naar de volgende swap!

Fijn weekend! X

Ingrid Reyners zei

Wauw Mary wat een mooi pakket heb je van Sandra gekregen, daar gaan nog veel mooie dingen van komen dat weet ik zeker, je mannencreatie is super, en voor je eigen valentijn! Het zakje voor de koekjes heb je ook heel mooi gepimpt, en daar zal je je vriendin zeker heel blij mee gaan maken. Ik kijk uit naar je andere creaties met het blokje. Fijn weekend, en fijne valentijnsdag, groetjes, Ingrid.

Inge Groot zei

Wat een geweldig mooi pakket heeft San je gestuurd, kan mij voorstellen dat je daar helemaal blij van werd! En wat heb je de zakjes prachtig versierd, cool!!! Ben benieuwd naar de kaartjes die vast gaan volgen met dit inspirerende pakketje :D

Je@net zei

Wauw, geweldig pakket zeg. En wat een super leuke zakjes heb je daarmee gemaakt.
Dat gaat vast en zeker in de smaak vallen (letterlijk en figuurlijk :o)

Aartje zei

Wat een ontzettend leuk pakketje heb jij gekregen. Daar wordt je toch helemaal blij van. En wat een geweldig leuke zakjes heb je ermee gemaakt.
Top!
Groeten, Aartje

Annemie zei

Wauw, wat een leuk pakket heb je gekregen Mary!
Daar kan je wel wat mee... In elk geval de zakjes die je gemaakt hebt zijn super mooi. De ontvangers zullen zeker blij geweest zijn! Ik heb de sugardots al maanden liggen en nog nooit gebruikt... :-(

Fijn weekend, Annemie.

Mariken zei

Wat is dat leuk zeg, dat swappen! En het lijkt me helemaal tof om zo'n pakketje is de brievenbus te krijgen! Echt een cadeautje! Ik vind het altijd zo leuk om bij jullie allebei te kijken, allebei zo verschillend. Wat jij gemaakt hebt, is echt gaaf!!
Fijn weekend, groetjes Mariken xx

Judith zei

Ik kan mij voorstellen dat je dit een super leuk pakket vindt! Hier haal je vast veel goede ideeën uit. Dat kan ik direct zien aan de gave cadeau zakjes. Wat heb je die mooi versiert!!!