woensdag 12 februari 2014

May this day be filled with love......

Op het laatste nippertje toch maar begonnen aan een paar valentijns kaartjes.
Mijn hoofd stond er niet helemaal naar , maar ben toch tevreden met het resultaat.
Om het 'potje' op een echt potje te laten lijken heb ik bij het eerste kaartje met een doorzichtig plastic gewerkt (maar bijna niet te zien op de foto helaas) en bij het tweede kaartje met een 'halfdoorzichtig' vel papier, dat er los overheen zit.
Verder nog twee labeltjes in de vorm van een potje ,voor bij een lekkere reep chocolade.... 
(Het potjes stempeltje en stansje komen bij simon says stamp vandaan).



Ik wens jullie nog een fijne dag,           LIEFS MARY

8 opmerkingen :

sandra_w zei

Kan me goed voorstellen dat je hoofd er niet naar staat, maar een beetje afleiding doet wonderen. Superleuke kaartjes heb je gemaakt!

Annemie zei

Hallo Mary,
Heel mooie kaartjes met een leuk tekstje.

Lieve groeten, Annemie.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke kaarten en labels Mary, ik vind die met het vellum het leukst effect geven maar in het echt is misschien de compleet transparante leuker. Het idee is ♡-stikke leuk. Lieve groetjes Miranda

Je@net zei

Wat en goed idee, Mary.
Echt ontzettend leuk gedaan!

Renate zei

Maar wel kei leuk gemaakt zeg.

-xies- Renate.

Ingrid Reyners zei

ondanks dat je hoofd er niet echt naar staat heb je toch twee mooie valentijnskaartjes gemaakt. Dat vellum doet het echt heel goed, en ook de tekst vind ik erg mooi. Groetjes, Ingrid.

Alina zei

super leuke projectjes, Mary!!

Judith zei

Hallo Mary,
Eerst je dochter het huis uit, een verdrietig bericht en je gezondheid ... ik kan me voorstellen dat het niet makkelijk is. Sterkte met alles!

Ik vind je kaartjes heel schattig! Leuk dat je bij Simon Says Stamps hebt besteld. Ze hebben zulke leuke spulletjes. Jammer genoeg zijn de verzendkosten zo hoog...

Op Sandra's blog las ik dat jullie morgen een swap gaan plaatsen. Ben benieuwd.

Fijne dag,
groetjes van Judith