zondag 28 augustus 2011

Hip, Hip, Hooray!

Hallo allemaal,

Het seizoen met vele verjaardagen staat weer voor de deur, dus ik ben begonnen met alvast een kaartje te maken. Gister middag heerlijk zitten freubelen, het is zo warm hier (35 graden, en plakkerig) dat het enige waar het uit te houden is is in een ruimte met airco....de huiskamer dus.Mijn dochters zijn ook aangeschoven (zijn het strand en zwembad ook zo langzamerhand een beetje beu). Hun kaartjes probeer ik later vandaag te plaatsen...staan op ander fototoestel.




Het is een kaartje in de vorm van een portemonee. Dat zag ik op een blog van 'doubledutch' en ik vond het erg leuk, zeker omdat ik de ontvanger (tiener-meisje) geld ga geven. Ik vond het een erg leuk kaartje om te maken en ik denk dat ik er voor meer meiden een ga maken, maar dan weer andere kleurtjes en motiefjes...
Verder ben ik erg blij met de die-namics!! super geweldig, ik ga sparen voor meer figuurtjes.

Ik vond het erg leuk om jullie reacties te lezen op mijn vorige kaartje, super bedankt!!
Wens jullie nog een fijne zondag !
                                                    groetjes Mary

3 opmerkingen :

Marita zei

Wow, this is a gorgeous card♥. Looove the paper you used and the details♥.

Thank you for nice comment in my blog♥, and og course you can use the idea for your cards☺.

Hugs Marita♫♫

Home sweet home zei

This is a beautiful card,love it:)
Love all the details.:)

Bernadet zei

jaaa deze is superleuk!!!!!

Ik ben ook van plan om 'm eens te gaan maken