donderdag 18 augustus 2011

Kofferkaart

Hallo allemaal,

Vandaag post ik mijn koffer-kaart. Ik heb het patroon van deze kaart via het duo-challenge-blog ontvangen en heb hem gemaakt voor vrienden die binnenkort een weekend naar Parijs gaan. Je kan dit PDF patroon tot 25 augustus aanvragen en meedoen tot 31 augustus. Helemaal rechts onderaan staat de link van het duo-challenge-blog voor meer info.

Ik heb de kaart eerst uit bruin karton uitgeknipt ,daarna beplakt met 'dream street paper' (clubhouse stripe). De randpons is van Marta stewart, de die-cuts van craftwork cards uit de serie 'Paris'. De charm is een toepasselijke eiffel-toren. Het creme kant, lint en bloemen komen uit mijn voorraad doos.
Verder is het hier erg erg warm! Pfff, echt weer om binnen te blijven bij de airco....of een duik in het zwembad voor wat verkoeling. Maar ik zie op het journaal dat jullie nu eindelijk ook echt zomerse dagen hebben! Geniet ervan!!
Tot een volgend keer, groetjes Mary

1 opmerking :

Elise zei

Prachtige koffer. En wat een leuke kleuren combi! Bedankt voor het meedoen bij Duo challenge
Groetjes Elise, gast DT member