zaterdag 14 juli 2012

tank you, thank you, thank you


Hallo allemaal,
Hier ben ik weer met het tweede kaartje van Joycke. (alle volgende kaarten en freubels zal ze voortaan op een eigen blog plaatsen).
Ook met dit kaartje wil ze meedoen met de kleuren challenge van Mi CAS es su CAS. De kaartjes horen eigenlijk bij elkaar. Dit kaartje heeft ze vast gemaakt voor oma.




De kleuren van dit kaartje komen op de foto niet zo goed uit, het rose lijkt hier bijna wel rood, terwijl het donker rose is.


Ik hoop dat jullie allemaal een fijn weekeinde hebben, hier is het vandaag (en morgen en overmorgen) erg erg heet. Het gaat richting de 40 graden.....wat dat betreft ben ik blij dat het als wij in nederland zijn minder heet is....de voorspellingen zijn volgens mij redelijk gunstig..........
Ik kan niet zeggen hoeveel ik mij op de vakantie naar Nederland verheug......
HEMA::::here I come!!


Groetjes  MARY ,   en natuurlijk ook een beetje van Joycke

21 opmerkingen :

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Ook een heel mooi kaartje. Redelijk gunstig?? Het is hier echt koud (lange mouwen, 's avonds verwarming aan) en het regent al 4 dagen op rij, echt om depressief van te worden.

Marlieke zei

Dat het donkerroze is, kan ik er nog wel uithalen hoor. Deze is ook erg leuk. De weersomstandigheden zijn hier niet goed! Oke, 40 graden is het andere uiterste, maar regen regen regen....kan me niet voorstellen dat dat is wat je wilt, haha.

Je@net zei

Wat een leuk kaartje, mooi gedaan, Joycke! Ben benieuwd naar je eigen blog!
Nou Mary, ik hoop dat je het mooie weer uit Spanje mee neemt, want hier is het momenteel hopeloos hoor. Zit met een trui en vest aan en heb het nog koud. Nog even en ik zet de verwarming weer aan. Brrr....
Goed weekend!

Riet zei

Wat heb je een prachtig kaartje gemaakt Joycke.

Liefs Riet.

José zei

Gaaf zeg! Heb je die tekst nou zelf geschreven? Dat zou ik dus niet durven!
Oh ik zie net dat hij van Joycke is! Sjonge meid, je hebt talent!

Annemarie en Merit zei

Hoi Mary,

wat een vrolijk kaartje heeft Joycke gemaakt , en wat leuk dat ze heeft gewonnen met haar LOVE kaart bij DCL!!! Van harte meid.

Hier is het inderdaad vandaag ook weer heel nat jammer hoor, maar wat er nu valt valt er dan niet meer!!

Fijn weekend Liefs Annemarie en Merit

Berlinde zei

Erg mooie kaartjes van je dochter Mary, leuk dat ze een eigen blog begint!
Lieve groetjes, Berlinde

Lianne Raateland-Steenvoorden zei

Een erg leuke kaart! Bedankt voor je deelname aan MCSC. Liefs Lianne

Aartje zei

Hallo Mary en Joycke, wat een topkaart weer. Ik verlang meer naar dat warme weer van jullie, in jullie koffer moet echt een warme trui of een lekker warm vest.
Maar wellicht wordt het weer weer wat beter de komend week.
Groetjes Aartje

Mieke zei

Ook deze kaart is weer heel erg mooi! En ehm... Stuur maar een beetje zon deze kant op!

Cornelie zei

Wat een mooie kaarten Joycke! Ook je vorige! Hou van deze stijl!
Ben benieuwd naar je blog, leuk!
Wat leuk trouwens zo met z'n allen aan tafel freubelen, tof!
Fijne vakantie!

Cornelie zei

Marlieke vroeg ook al of ik het niet erg vond of ze het ook ging doen, niet juist. Hoe meer hoe leuker!
Heb het gezien bij Jaenette, maar het is aldoor zo'n lang blogbericht dat ik afhaak. Als ze ook een aparte pagina zou maken, kan je nog eens teruggaan. Vandaar dat ik het apart heb gedaan.
Berdien plaatst ook regelmatig een goed boek, naar mijn idee ook nog geen aparte pagina. Dus doen zou ik zeggen, leuk!

Marjan zei

Geweldige kaartjes, allebei! leuk dat ze een eigen blog gaat beginnen, succes ermee voor haar!
Je neemt inderdaad wel wat mee toch? Van dat mooie weer? :) Wij zitten hier met z'n allen flink te balen. Je zult nu maar op een camping zitten!

sandra_w zei

Superleuke kaarten maak je Joycke!! Kom maar op met je eigen blogje :)
40 graden is weer het uiterste, maar hier is het echt niet fijn...regen, regen en regen.. echt oudhollands weer :))

Fijne zondag!
San x

Christine zei

Deze is ook al zo mooi! Please, breng een beetje zon en warmte mee want hier is het gewoon koud!
Liefs
Christine

June Nelson zei

OOh love this Mary its sooo gorgeous, love ti hunnie huggies june xxxx

Home sweet home zei

Lovely card,love the colours so sweet.
Wish you a lovely holiday,and you are soooo lucky that you have it so warm in your contry,love Merethe

Bernadet zei

wat een superleuke kaart is dit zeg!!

Wilma zei

Prachtige kaarten Joycke.

crealinedance zei

Hallo mooie kaart bedankt voor het meedoen.gr.Nel gastdesigner

Marit zei

Superkaart weer,leuk dat je nog een keer meedoet!

Groetjes,
Marit