donderdag 12 juli 2012

there's no one like you...

Hallo allemaal,
Vandaag het kaartje voor de chalenge bij DCL, Ik had Joycke beloofd mee te doen....bij deze dus. Het is een totaal andere stijl, ik heb gebruik gemaakt van het nieuwe blokje papier (ook al een kadootje  van mijn verjaardag) hello summer van Echo Park....daar word je toch zooo vrolijk van!!!


En ik heb redenen om vrolijk te zijn!!!! Vandaag over 1 week komen we 12 dagen naar Nederland!!!!!  zo blij dat ik ben!!! Ik ben allemaal 'to do' lijstjes aan het maken.....1 ervan is naar de knutselwinkel!!!! (ik denk aan de scrapbookwinkel in heesch, die moet lekker groot zijn)
We gaan met ons vieren (Rudie, Joycke , Mylon en ik), twee meiden blijven thuis....Myrthe heeft geen vakantie gelijk met de rest ( zij heeft in September haar vakantie_je kunt hier bijna nooit kiezen wanneer je je vakantie wilt hebben- maar haar vakantie bestemming verklap ik later, ook al zo gaaf), en Jiska houdt niet van weggaan...
We willen dit keer de  toerist gaan uithangen....normaal verblijven we eigenlijk altijd bij mijn ouders, en blijven dan ook veel thuis, want dat vinden ze zo gezellig.Dit jaar gaan we in het huis van een vrienden ( die dan op vakantie zijn) en hebben we wat meer 'vrijheid'....natuurlijk gaan we vaak, heel vaak bij mijn ouders langs, ik zou niet anders willen! (We verblijven in de omgeving van Nijmegen.) Maar we gaan ook Nederland aan de meiden laten zien....oa 'de zaanse schans', en omgeving ( ik ben dol op de huisjes daar),  'het openlucht museum in Arnhem',  'het oorlogs museum in groesbeek',  'naar een concentratiekamp' ( dit omdat ze hier bijna niets over de tweede wereldoorlog leren bij geschiedenis...spanje was minder betrokken, en ik ze dat toch wil meegeven...ze vinden het ook reuze interessant) , misschien nog naar het kröller möller museum......


Hebben jullie nog tips voor een leuk uitje ....bv een mooi kasteel, mooie tuinen, mooi natuurgebied , iets sportiefs, etc.....vertel vertel ik hoor het graag!!!!
Ik ben niet meer zo op de hoogte van wat er allemaal te doen is in mooi Nederland ;)




Nu dan eindelijk mijn kaartje maar laten zien, want ik klets weer veel te veel....









Het was weer leuk om een kaartje te maken...en ik ga chalenges steeds leuker vinden!!!  Morgen mijn lift kaartje plaatsen....


Fijne avond nog,          LIEFS  MARY

13 opmerkingen :

Aartje zei

Hallo Mary, prachtige zomerse kaart heb je gemaakt. Leuk dat je de toerist bij ons uit komt hangen. Als Apeldoorner vind ik natuurlijk dat je Paleis het Loo op je lijstje moet zetten, maar een dagje witte fietsen in park de Hoge Veluwe is ook heel leuk (als het tenminste niet regent)
Groeten, Aartje

Linda Visser - van der Velden zei

Wat een ontzettend leuke kaart. Gaaf gedaan!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Mary,een hele vrolijke kaart,leuk al die vlindertjes!Hier in Brabant is het op dit moment best fris(overdag zo'n 18 graden en heel veel regen,bleeeh)dus breng maar warme kleding mee ;-)
groetjes Miranda

June Nelson zei

Aw htisis beautfiul and I love how you have the big butterfly then all the smaller ones its stunning darl, huggies Juen x

Cornelie zei

Wat een heerlijke paperpad is dit hè?! Zo vrolijk! En tuurlijk ben je vrolijk! wat heerlijk dat je lekker naar Nederland gaat, leuk!!
Je kaart is heel erg leuk geworden! Fijn dat je meedoet bij DCL!
Challenges zijn super leuk! Niet om te winnen maar om de uitdaging!
Fijne tijd in Nederland!!

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Heel vrolijk deze. Ondanks dat de kids al groot zijn, mag je Burger's Zoo in Arnhem niet overslaan als je naar Nederland komt!! Ook dagelijks te zien op SBS.

Angèle zei

Je kaartje is vrolijk! Het apart mooie vind ik de halve grote vlinder. Mooi gedaan!

Niet zo ver van Nijmegen: de Floriade in Venlo.
In ieder geval een hele fijne tijd in Nederland! Maar aan jouw enthousiasme zal het niet liggen!

Marjan zei

Gaaf is je kaartje, zo heerlijk zomers! Heel leuk dat je de vlinder als label hebt gebruikt en de kleintjes die als thema terugkomen. Had je nog gemaild, maar lees hier het antwoord al. Leuk vooruitzicht, het gaat nu snel. Hopelijk is het weer hier dan wat beter. Hoewel jij koelte misschien wel fijn zal vinden. I.i.g. heel veel plezier. En dank voor je deelname aan DCL weer.

Riet zei

Wat een prachtige kaart Mary.
Mooi papier heb je gebruikt.

Liefs Riet.

Rosalien Zwackhalen zei

Dit is idd mooi en vrolijk papier. super leuk kaartje. En veel plezier hier in het natte Nederland. ;)En Challenges zijn idd erg leuk om mee te doen om jezelf uit te dagen.
Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

Je@net zei

Super leuk en vrolijk kaartje, Mary! Ik heb dat papier ook en je wordt al blij als je het ziet.
Wat een heerlijk vooruitzicht, jullie vakantie naar Nederland! Geniet ervan!

Ellen zei

Prachtige vlinderkaart!
Bedankt voor het meedoen met DCL.

Groetjes Ellen

Wilma zei

Oooh, wat mooi met al die verschillende vlinders!!!

Bezoekje aan Zeeland ik ook zeer zeker de moeite waard.
Goes heeft een leuke binnenstad en gezellige winkels.
Middelburg is een mooie historische stad en Veere mag je ook niet overslaan!