donderdag 6 november 2014

Abraham gezien!!!!!


Holaaaa,

Ik had het geloof ik al eens eerder op mijn blog vermeld, maar 2014 is het jaar waarin een héééle grote groep vrienden van onze vriendengroep 50 jaar werden of nog worden!!! waarvan ik vanaf juni ook aan moest geloven. 
Zo is het volgende kaartje ook al lang en breed op plaats van bestemming gearriveerd (én deze kaart was op tijd, hoera hoe fijn)
Het bijbehorende feestje heb ik dan weer wel gemist.......maar heb inmiddels alwel volop van de foto's kunnen genieten.



Dat het kaartje voor een Abraham ipv een Sara was moge, gezien de kleuren, wel duidelijk zijn.

Geniet de dag,     Liefs Mary

7 opmerkingen :

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Mary. Leuk gedaan zo met de vlaggetjes en die grote 50!

Home sweet home zei

Lovely card.

Your cards below are lovely too.

Merethe

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kaart voor een kersverse Abraham Mary. Mooie kleurtjes.
lieve groetjes Miranda

Marijke zei

Leuk de speelse vlaggentjeslijn en de cijfers 50. Mooie kleuren ook.

Groetjes,
Marijke

sandra_w zei

Superleuke kaart! Ook je vorige kaartje is weer gaaf! Loop een beetje achter met bloggen....
Je hebt mail ;)

Judith zei

Blauw en geel is een vrolijke combinatie. Leuk hoe je alles hebt gecombineerd, een gezellig slingertje zo!

Alina zei

leuk, Mary, mooie kleuren en de slinger is een leuk idee!