dinsdag 11 november 2014

Thank you....

Een bedank kaartje....

Bedank kaartjes....ook daar kom ik er regelmatig van tekort. Ik heb me dan ook voorgenomen om, wanneer ik 'bij' ben met alle 'echt moeten' kaartjes, een paar kaartjes voor de kaartenbak te maken.
Dit kaartje echter is weer in een sneltreinvaart gemaakt....al viel dat nog niet mee met passen en meten ;))


De zenuwen voor de bruiloft beginnen steeds meer vorm te krijgen......
Morgen komen mijn ouders met mijn broer en schoonzus al. Zij komen een week, dat is zoveel rustiger voor mijn ouders. De andere familie en vrienden komen allemaal op vrijdag-middag en vliegen maandag-ochtend weer terug.
Ik kan haast niet wachten om iedereen weer te zien!!

Geniet de dag,        groetjes van een bruidsmoeder in spé

10 opmerkingen :

Anoniem zei

Mooi met die bloem!!!
En...alvast gefeliciteerd!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Annemarie en Merit zei

lieve mary,

wat een leuke kaart, en inderdaad nog moeilijk passen met al die schuine punten.

wat kan ik me het goed voorstellen dat je zo uitkijkt naar al je familieleden en vrienden om ze weer te zien, geniet er ontzettend van...

liefs annemarie en merit

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Mary!
En wat spannend. Geniet met elkaar van deze prachtige dag!

Cornelie zei

Leuk deze kaart! Als je eerst over de hele breedte dessinpapier plakt en dan de punten, kom je altijd uit. Scheelt meetwerk en dan ist ie echt snel ;-)
Leuk en spannend, geniet van alkes en iedereen!

Annemie zei

Wat een super mooie kaarten heb je gemaakt de laatste week Mary. Ik vind het een heel mooie stijl, en leuke kleurcombinaties.
Ja, ik kan mij inbeelden dat het begint te "kriebelen"... Een mooie dag in het vooruitzicht en iedereen terugzien... Ik wens jullie een fijne dag en geniet er maar van, want het gaat zo snel voorbij...

lieve groeten,
Annemie.

Renate zei

Wauw!!! Wat heb je dit leuk gemaakt zeg. Af en toe moet je gewoon een paar snel k(l)aartjes maken.
Vergeet je niet te genieten van de mooie dag die je in het voorruitzicht hebt?
Alvast gefeliciteerd, maak er een mooie dag van.

-xies- Renate.

Judith zei

Gezellig als je familie komt. Heerlijk om ze weer in de buurt te hebben, geniet ervan!

Je kaart is gaaf! Mooi effect (ergens heb ik ook een soortgelijk design liggen, moet nog worden afgemaakt...)

Marjan zei

Je kaart is zeker gaaf! leuke combinaties van papier in de punten!

Spannend hoor, het wordt vast helemaal geslaagd en leuk, wens jullie heel veel plezier een een prachtige dag!

Aartje zei

Prachtige kaart. Geniet van iedereen en alles de komende dage!
Groeten, Aartje

Alina zei

heel erg mooi geworden, Mary!
geniet van alles!!!!!!!!