zondag 20 december 2015

de eerste kerstkaartjes....


Holaaa,

Na een lange afwezigheid weer terug in blogland!!!!

Aangezien kerst voor de deur staat ook op mijn blog de kerstkaartjes.
Vandaag twee schudkaartjes.
Twee bijna dezelfde kaartjes maar in andere kleurtjes. Een heel oud stempeltje met restjes papier van voorgaande jaren.





Het is fijn weer aan de freubel te zijn....ik heb het gemist!!
Ik begin vandaag een begin te maken met het bezoeken van jullie blogs....daar zal ik de komende dagen wel druk mee zijn ;)

Een heel fijne zondag...............................................................liefs Mary

13 opmerkingen :

GerJanne zei

Hoi Mary!
Ik vroeg me al af waar je was?!
Gezellig je weer te zien in Blogland.
Je kerstkaartjes zijn erg leuk! Schudkaartjes zijn sowieso heel gaaf.
Succes met bezoekjes afleggen. Dat inspireert ook altijd wel weer!
Groetjes,
GerJanne

Je@net zei

Ha...daar ben je weer. Fijn om je weer te zien in Blogland, Mary.
En wat een geweldig leuke kaartjes heb je gemaakt. Lief stempeltje en mooie kleurtjes. Helemaal top dus weer!

marja kenter zei

Hallo Mary
Wat fijn dat je weer tijd hebt om te knutselen. Leuk dat je weer terug bent.
Het zijn schattige kaartjes die je hebt gemaakt.
Fijne zondag en groetjes Marja

Margriet Tournier zei

Aaaah, welkom terug Mary! We hebben je gemist. Wat een leuke schudkaarten heb je gemaakt. Het stempeltje van het meisje is ook echt schattig.

Groetjes en hele fijne feestdagen!

Margriet

sandra_w zei

Fijn dat je er weer bent! Je kaartjes zijn superlief! Nog bedankt voor je leuke kaart met inhoud....erg lief! ;))

Mariken zei

Hey Mary, heb je gemist!! Gezellig dat je er weer bent, met twee hele mooie en lieve kaartjes!!

Sabine zei

Fijn dat je er weer bent. Je kaartjes zijn erg mooi! Liefs Sabine

bolletjelucky.blogspot.com zei

Holaa Mary, wat leuk weer wat van je te horen. In je kerstkaartje (is het er al?) had ik al geschreven dat ik je miste in blogland...:)
Wat een allerliefste schudkaartjes met dat lieve meisje. Mooi ingekleurd ook..ik ben vooral weg van de bovenste...mooie kleurtjes.
Lieve groetjes Miranda xx

Angelique zei

Welkom terug Mary, fijn om weer wat van je te horen. En nog wel met twee prachtige kaartjes, ik ben er helemaal weg van, echt mooi.
Een schudkaart moet maar op m'n lijstje voor volgend jaar, is er nog niet van gekomen.
lieve groetjes Angelique

Sarah zei

Oo zo fijn om iets van je te zien.
Onlangs dacht ik nog dat is lang geleden dat die mooie kaartjes nog eens komen . Ik was je speciaal gaan opzoeken ... maar ik zag dat je recentelijk niets meer gepost had .
Maar hier ben je weer met twee mooie werkjes !!
Veel liefs Sarah

Nota Bene zei

Leuk dat je er weer bent! En wat een schattige kaartjes...
Groetjes, Nele

Gerdine zei

Leuk dat je er weer bent!! En dan gelijk weer binnen komen met twee leuke schudkaarten! Gaaf gedaan!

Margot zei

Ik miste je al, leuk dat er weer activiteit op je blog is! Fijne dagen voor jou en je familie!