dinsdag 22 december 2015

Peace.....

Nog maar twee dagen en het is kerstavond......
Dé belangrijkste avond in Spanje. Alles ,plus aanhang, eet die avond bij ons het 'kerst-diner'. Heerlijk vind ik dat...met z'n allen gezellig aan tafel. Ik ben al met de voorbereidingen bezig. Mylon verzorgt het dessert, dus dat is 1 gang minder voor mij om te maken. 

Vandaag nog maar weer een serie kerstkaartjes om te laten zien.....



Weer een serie schud-kaartjes, en met een vredige boodschap 'PEACE'!!!

(het idee van het kaartje ergens op pinterest gezien, en er mijn eigen draai aan gegeven)

fijne Dinsdag......................................................................liefs Mary


12 opmerkingen :

Sabine zei

Leuke kaartjes! En hartstikke grappig papier. Succes met je kerstdiner! Liefs Sabine

Nota Bene zei

Heel mooi, met die letters!

Gerdine zei

Jij vent wel gelijk goed bezig geweest zeg! Ook weer leuke schudkaarten! Succes met alle voorberidingen voor kerstavond!

Alina zei

en ik weet hoe leuk dit kaartje in het echt is, dank je wel, Mary, ook bedankt voor de inspiratie, ik vind dit zo'n leuk idee!
fijn dat je terug op je blog bent, ik heb je gemist!
wat leuk en gezellig dat jullie allemaal samen zijn met Kerst, ik ben blij voor jullie, geniet ervan! succes met koken!
liefs, Alina

marja kenter zei

Heel veel plezier met je kerstdiner fijn dat jullie allemaal samen kunnen zijn en wie is Mylon?? Zo grappig, onze kleinzoon heet Mylo.
Je kaarten zijn ook erg mooi.
groetjes Marja

Sarah - Crea S zei

Wat een leuke schudkaartjes! Mooi papier dat je hebt gebruikt! Liefs, Sarah x

Anneke zei

Superleuk deze schudkaartjes! Genieten maar van deze kerstdagen, veel plezier!

Je@net zei

Wat een prachtige kaarten, Mary.
En succes met alle voorbereidingen voor het kerstdiner!

Mariken zei

Wat een leuke serie kerstkaartjes heb je gemaakt! Ja, ik ben ook druk met het kerstdiner op kerstavond. De menu'tjes zijn gemaakt, de boodschappen zijn gedaan. Nu alleen de keuken nog in...jij veel plezier en suc6 met jouw diner!!

Maartje zei

Gaaf om het schudgedeelte in de letters te maken!! Succes met alle voorbereidingen voor je kerstdiner.

Angelique zei

Mooie kaarten en gelijk weer drie. Mooi papier en leuk om hiervan een schudkaart te maken. Succes met alle voorbereidingen.
lieve groetjes Angelique

Sarah zei

Wauw ! Mooi !
Fijne dagen voor jou !