donderdag 24 december 2015

Joy......

hallo....,

Snel tussen de voorbereidingen (o.a zalm-avocadotartaartje/knolselderijsoepje/lamsrack en toetjes) door een serie kerstkaartjes laten zien.

Gewerkt met zilver embossing voor de swirls....helaas niet op de foto te zien.
Mijn zilver/grijs kerstpapier is inmiddels op....nog maar een paar in rood/blauwe versie gemaakt.



Ik ga snel verder met de pepersaus voor bij de varkenshaas.....en dat is een hele uitdaging...immers alles moet melk-ei-én glutenvrij zijn voor de allergieen van enkele dames, en ook nog eens lekker smaken!!

jullie ook allemaal succes met de voorbereidingen!!!         liefs Mary 

9 opmerkingen :

GerJanne zei

heel mooi! Prachtig met dat zilver en glinster! Tussen de bedrijven door kijk ik steeds even op het blog...zulke mooie dingen elke keer!
Heel fijne avond!!
GerJanne

Je@net zei

Prachtige kaarten, Mary.
Fijne kerstdagen gewenst, geniet er met elkaar van!

Sabine zei

Hele mooie kaarten! En succes met de pepersaus. Fijne dagen Liefs Sabine

sandra_w zei

Supermooie kaarten! Succes met de pepersaus is n grote uitdaging ;)

marja kenter zei

Heel mooi en wat zijn die met dat blauw vrolijk. De andere vind ik "stemmiger" maar beiden prachtig.
Mooie dagen en groetjes Marja

Danoesja zei

Hoi Mary
Dank je voor je prachtige kerstkaartje, ze zijn echt zo mooi.
Hele fijne dagen, geniet van het samen zijn.
Liefs, Danoesja

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Mary en zo'n blauwe variant staat hier te stralen. Zo mooi in het echt met dat geëmboste zilver..dank je wel.
Hele fijne dagen en succes met de pepersaus ;p
Lieve groetjes Miranda

Sarah zei

Mooi ! Ik hou van sterren .
Bij mij vandaag ook 1 .
Succes met alles . Ik ga er ook aan beginnen !liefs Sarah

Gerdine zei

Erg mooie kaartjes heb je gemaakt! En ik weet zeker dat je gerechten heerlijk hebben gesmaakt!