maandag 21 december 2015

Feliz Navidad.....

goedemorgen....

Gisteren al bij een paar blogs op bezoek geweest. Ohhh zulke leuke kaartjes gezien!! Omdat ik al zo'n lange tijd jullie blogs niet bezocht heb...is dit zo leuk en inspirerend maar ook tijdrovend, haha

 Ik heb gisteren het jurkje afgemaakt wat ik voor Noa heb gemaakt voor kerst....de tijd gaat snel, morgen is Noa alweer 4 maanden. Ze groeit zoooo hard!! Joycke werkt inmiddels alweer bijna 2 maanden (ze heeft onverwacht een baan gevonden als doof-blinden tolk- hoe gaaf!!).....dus mijn dagen zijn veelal gevuld met oppassen. En dat is geweldig leuk!! Ik pas ongeveer3 ochtenden van 08.00 tot 13.00 op. Jiska past ook 1 dag op, maar dan bij Fran & Joycke in huis. V.a januari worden de tijden waarschijnlijk veranderd....dan hoef ik nog maar 2 keer op te passen, maar dan uurtje langer per keer. Dat is voor mij prettiger......ik heb nl ook niet alle dagen genoeg lucht, en is 2 keer beter vol te houden voor mij. Ik wil tenslotte ook nog heel graag blijven freubelen, en daar ben ik nu vaak te moe voor. 
Tussen alle bedrijven door heb ik inmiddels wel al de kerstkaartjes op de post.....pffff 1 stress-aktiviteit minder haha.
De recepten voor kerst zitten in mijn hoofd, daarvoor al bijna alles in huis (op de vers produkten na).Ben benieuwd hoe dat bij jullie is.....iedereen al klaar voor de kerst???

dan laat ik jullie nu mijn volgende serie kerstkaartjes zien



Uiteindelijk vond ik het eerste kaartje mooier, doordat er onder meer wit van het kaartje te zien is, en zonder ziverdraadje....daar heb ik er gelijk nog maar 4 van gemaakt....dan schiet het tenminste op ;)

sorry voor de lange blogpost. Noa slaapt inmiddels, dus ik ga snel de was wegwerken....

fijne maandag!!!

10 opmerkingen :

Je@net zei

Ja...naast veel gezelligheid brengt zo'n kleintje ook veel drukte met zicht mee :o)
Maar wat is het genieten, he Mary. Heerlijk!
Prachtige kaarten heb je weer gemaakt. Mooie achtergrond en wat een leuke kerstboomstans is dat.
Nog een fijne dag gewenst!

Sabine zei

leuke kaartjes, ik vind het zilverdraadje ook echt iets toevoegen Liefs sabine

marja kenter zei

Mooi hoor en mijn voorkeur gaat uit naar de tweede!
leuk hè dat oppassen. Ik heb het ook een aantal jaren gedaan op onze kleindochter en er nooit spijt van gehad, de tijd gaat zo hard en als je "even" niet op let gaan ze al naar de middelbare school. Ha ha.
Fijne dagen, wij zijn bijna klaar met de voorbereidingen.
Groetjes Marja

Sarah zei

Mooie kaartjes . Voor kinderen zorgen is leuk , maar vraagt veel van je tijd maar je krijgt er zoveel voor terug .
Geniet er maar van !! Liefs Sarah

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat mooi Mary om wat van je terug te lezen, wat is het heerlijk genieten met de kleine meid. En wat heb je leuke kerstkaartjes gemaakt, zo tussendoor even...Ik wens jouw en je gezin hele mooie dagen toe, geniet er van. Liefs uit Limburg groetjes Ingrid

Mariken zei

Wat een prachtige, feestelijke kaartjes, zo leuk! We gaan vanaf 11 januari een dag oppassen op onze eerste kleindochter, Brittje. Beetje proefdraaien, dus ze komt woensdagmiddag. Ik vind het echt zo gezellig, het is zo'n lief kind! Ben nog niet klaar voor kerst, door allerlei verhuizende kinderen. Met kerstavond komen alle kids en aanhang hier eten, we zijn dan met twaalven. Nog ff broeden op het kerstmenu! Jullie hele fijne en gezellige feestdagen, geniet ervan. Liefs, Mariken

Maartje zei

Leuk om weer wat op je blog te zien en te lezen! Je hebt het maar druk als opppas oma! Fijn dat je volgend jaar wat meer lucht krijgt. De kaarten die je gemaakt hebt zijn schitterend!!! Ik heb inderdaad ook al e.e.a. voor kerst in huis. We doen niet te moeilijk met kerst, lekker rustig bijtanken ;). Fijne dagen!!!

GerJanne zei

Heel gave kaartjes zijn het allebei! Mooie stans!
Dan kan je ritme dus zo maar veranderen, met een kleinkind! Wel fijn dat je dochter een baan heeft gevonden! En dat ze op haar moeder ka terugvallen!
Groetjes,
GerJanne

Angelique zei

Wat heerlijk dat je zo kan genieten van Noa maar het is inderdaad wel druk zo'n kleintje. Wat heeft je dochter een gave baan gevonden, ik heb doventolk altijd zo fascinerend gevonden.
Twee hele mooie kaartjes, slim om er gelijk een serie van te maken. De stans is echt prachtig.
Morgen nog om de laatste dingen met m'n moeder en dan zijn we klaar voor de kerst. We zijn allebei geen koks dus hier geen culinaire hoogstandjes.
lieve groetjes Angélique

Gerdine zei

Ook mooi!! Ja, ik kan me voorstellen dat oppassen best vermoeiend is, maar wel fijn dat je dochter een baan heeft. Nee, ik heb nog niet zoveel in huis. Hoef gelukkig ook niet zoveel klaar te maken. Zorg dat ik donderdagmorgen heel vroeg bij de super sta!