donderdag 14 maart 2013

groetjes........

Hallo allemaal,

Vandaag weer een kaartje met een stempeltje.....ik kan het niet laten om te blijven proberen ze in te kleuren....
Het is een zomaar kaartje geworden, want ik moet nodig de voorraad aanvullen. 
Ik zie dat het bij jullie weer helemaal winters aanvoelt....houdt het dan nooit op???
Hier zonnig weer, maar behoorlijke wind.....
Ik zou vanmorgen naar mijn eerste 'haak-brei' les gaan. In een fournituren winkeltje in het dorp hebben ze een soort cursus handwerken. Nu heb ik een paar maanden geleden in Nederland van mijn vriendin wel vaste en losse leren haken, maar ik kan alleen rechtuit gaan --handig voor kussens, maar daar heb ik er nu wel genoeg van haha-- Bij deze 'cursus' kun je zelf patroontjes en/of foto's meenemen van wat je wilt gaan maken, en zij helpen je erbij. Lijkt me reuze handig....helaas is vandaag niet een 'goede' dag voor mij...ik ben behoorlijk benauwd, de deur uitgaan is dan geen optie, en praten al helemaal niet..... volgende keer beter!!



Ik probeer nog even een blogrondje te maken.
Fijne dag

LIEFS  MARY

10 opmerkingen :

Riet zei

Wat een schitterende kaart.

Liefs Riet.

Gemma zei

Balen dat je zo benauwd bent, wat zo'n haak breiles lijkt me geweldig, zou ik ook wel willen. Je kaartje is weer super leuk, beterschap en groetjes Gemma

Mariken zei

Wat een leuk en vrolijk kaartje, ik vind 'm geweldig mooi!
Fijne avond, groetjes Mariken.xx

Danoesja zei

Hoi Mary

Wat is je kaartje mooi, en inkleuren is heerlijk ontspannen toch.
Je vorige kaartje vind ik ook supermooi.
Wel balen voor je dat je vandaag zo benauwd was en niet naar de haak-brei les kon. Hopelijk voel je je snel wat beter.
Hier scheen vandaag de zon en afwisselend sneeuwde het.....zo bizar. We zijn wel toe aan de lente.

Liefs Danoesja

Je@net zei

Wat een mooi kaartje, Mary! Word je helemaal vrolijk van.
Fijn weekend!

Berlinde zei

Een supermooi kaartje Mary, erg leuke schets!
Lieve groetjes, Berlinde

Annemarie en Merit zei

Hoi lieve Mary,

Wat vervelend dat je gezondheid nog niet wil, beterschap meid...gelukkig heb je wel een leuk kaartje kunnen maken...Jammer dat de brei/haakles niet door kon gaan...
Hier is het weer ook saai en regenachtig en heel koud!!!
dat Tildaatje met die grote bloempot komt uit de laatste nieuwe serie...(heb hem ook gekregen van iemand) maar ze is zo leuk!!! ze is wel gemaskerd met een ouder magnolia (stonepath!!)

Het allerbeste toegewenst veel liefs annemarie en merit

Marita zei

Beautiful card♥. Cute image and i love the papers♥.

Have a great evening♥.

Hugs, Marita

Wilma zei

O zo mooi ingekleurd!Wat vervelend dat het net op je cursusdag weer even minder gaat met je....

Alina zei

heel erg leuk geworden, Mary, mooi papier en kleuren!
ik hoop dat je je al beter voelt!
groetjes, Alina