woensdag 6 maart 2013

XOXO.......

Hallo allemaal,

Ik zie op het journaal, en las op enkele blogs dat jullie heerlijk lente weer hebben!!! Geniet ervan!!!
De temperatuur hier is wel oke(18º), maar vandaag veel regen!!!! Dus geen wasjes buiten hangen, niet de ramen zemen......laat ik dan maar gaan freubelen ;)
IK heb net een grote pot thee op de freubeltafel (is gewoon de huiskamer tafel hoor) klaargezet.....mijn ochtend kan niet meer stuk haha

Vandaag weer eens een kaartje met een stempeltje...heb er toch enigzins een  simpel kaartje van gemaakt....ik zie op blogs vaak mooie volle kaarten voorbij komen, maar bij mij wil dat om de een of andere reden maar niet lukken. Terwijl ik stempeltjes wel heel leuk vind. Op deze manier combineer ik gewoon twee dingen; stempeltje én simpel.


Genieten jullie maar van het heerlijke 'buiten-zijn' weer       ik ga me (met de regen op de achtergrond) heerlijk nestelen aan de freubeltafel.

Tot later,        LIEFS MARY

11 opmerkingen :

Marjan zei

Lekker dat het weer meewerkte aan je knutselideetjes :)
Ik houd ook van eenvoud, en dit is mooi, Mary! Leuk dat touwtje en het stempeltje xoxo erbij.

Marijke zei

Ik vind dit eenvoudig stempelkaartje heel leuk!! Mij lukt het ook niet om van die volle en vaak mooie stempelkaartjes te maken. Geniet van het freubel weer, wij genieten van het mooie lente weer.
Groetjes, Marijke

Berlinde zei

Een erg leuk kaartje Mary, eenvoudig maar toch heel mooi!!
Lieve groetjes, Berlinde

Aartje zei

Wat een leuke kaart, strak maar toch cute. Mooi in deze kleurtjes.
Groeten, Aartje

Antoinette van Bommel zei

Wat een mooie kaart zeg, ben ook volger geworden van jou mooie en gezellige blog. Kom je ook gezellig langs op mijn blog?
Liefs Antoinette

Judith zei

Minder is vaak meer, ik houd van een rustige kaart. De kleuren van jouw kaartje zijn ook mooi. Lief stempeltje xoxo met het kleine hartje!

Er komt weer sneeuw aan, zeggen ze )-: van mij hoeft het niet meer...

Marita zei

Lovely, so clean and elegant♥. Cute image and fab colouring♥.

Have a nice day♥.

Hugs, Marita

Home sweet home zei

Lovely card so sweet and cute:):)

Have a lovely day:):)

Merethe

Je@net zei

Wat een lief kaartje, Mary.
Ja, was even genieten van de week met dat lenteweertje. Komend weekend echter weer natte sneeuw en vorst :o(

Pop's Cards zei

Gorgeous sweetie ♥ Pops x x x

Mariken zei

Wat is dit een schatje, ik vind het echt heel mooi!
Groetjes Mariken xx