donderdag 28 maart 2013

you've touched my heart....

Hallo allemaal,

De meiden hebben deze week paas vakantie. Vandaag en morgen zijn zelfs feestdagen. In de stad worden de jaarlijke processies gehouden, wat zo ontzettend mooi is. We zijn maandag avond geweest en ik wil proberen vanavond nog een keer te gaan. Als ik eraan denk neem ik mijn fototoestel mee, dan laat ik er een paar zien op het blog...

Het kaartje heeft niets met pasen of de goede week te maken ;), maar met cas op sunday.....
daar loopt een challenge waarbij je gebruik moet maken van een vlinder, en aangezien we heerlijk hebben zitten freubelen hebben we een paar challenges opgezocht waarvan de meiden vonden dat we er wat mee moesten doen...er volgen er dus nog meer...




Verder ben ik samen met Myrthe bezig al onze freubelspulletjes te ordenen en een ander plekje te geven.....wouw....als je ziet wat je zoal in de loop der tijd bijelkaar verzameld hebt....(bloos bloos)
Maar ik word er wel lekker vrolijk van!!!!  En dat word ik ook van al de leuke en lieve comentaren op mijn kaartjes!!!! MUCHAS GRACIAS!!!!

Fijne dag,       LIEFS  MARY

9 opmerkingen :

Home sweet home zei

This card is also wonderful,lovely with the butterflis:):)

Wish you a lovely week:):)

Merethe

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Zo hee, mooie kleuren, mooie layout, prachtige kaart hoor. Ales goed?

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat leuk gecombineerd Mary,die hexagons,vlinders en kleurtjes,echt een lieverdje,lieve groetjes Miranda

sandra_w zei

Supermooi CAS kaartje!

Gemma zei

leuk kaartje Mary, lekker CAS, super, geniet van de paasdagen, Gemma

Marijke zei

Mooi is je CAS kaartje!! Geniet van je paasweekend, hier nog een dagje werken en dan ook lekker lang weekend.

Groetjes, Marijke

Cornelie zei

O, vind h'm heel erg mooi!!

Margot zei

ik vind 'm prachtig, een heel subtiel en mooi kaartje!

Marjan zei

Ik vind het een supermooi kaartje, Mary!!