zaterdag 30 maart 2013

somebunny loves you.....

Hallo allemaal,

Vandaag twee paaskaartjes, het is tenslotte morgen pasen.......
Een echt paas-stempeltje heb ik niet, maar dit schattige konijntje kreeg je bij een tijdschrift en ik vind dat het prima op een paaskaart kan!
Verder papiertjes in bijpassende kleurtjes erbij gezocht, paaseitjes, touwtje, een charm en de tekst op de computer gemaakt....





Ik ga nu snel naar mijn koffie, die al buiten in het zonnetje klaarstaat.
ik weet, ik weet.......bij sommigen van jullie ligt er zelfs een beetje sneeuw...
dan dit jaar de snowbunny maar op bezoek ;)

fijne dag, LIEFS  MARY

12 opmerkingen :

Margot zei

wat zijn ze lief!

Pop's Cards zei

HI sweetie, these are both absolutley amazing,have a great weekend huggles Pops x x x

Marjan zei

Snoezige haasje en twee mooie kaarten ermee gemaakt, hoor! Leuk die eitjes ook. Koffie in de zon... is hier nog ver weg! Geniet er maar lekker van!

Danoesja zei

Hoi Mary,

Ze zijn beiden zooooo lief, en de onderste staat hier gezellig in de woonkamer, heel erg bedankt nog.
Ik wens jullie een heel fijn paasweekend toe.

Liefs, Danoesja

Cinderella zei

ohh heel schattig konijntje
Bij welk tijdschrift krijg je deze dan?

Vrolijk Paasweekend
Cindy

Berlinde zei

Wat een leuke paaskaartjes Mary, dat schattige konijntje past hier prima bij!
Hele fijne paasdagen!
Lieve groetjes, Berlinde

Cornelie zei

Wat een moppie dat afdrukje!! Erg leuke kaartjes!!

Anoniem zei

Wat een schitterende kaartjes heb je weer gemaakt. En wat een schattig konijntje zeg!

Fijne Paasdagen in het zonnetje!
Het sneeuwt hier inderdaad op dit moment......

Groetjes,
Nicole

Riet zei

Wat zijn dit schitterende kaarten Bea.

Liefs Riet.

Je@net zei

Oooh, wat een schattige kaartjes, Mary! Helemaal leuk én lief geworden!
Jullie ook fijne Paasdagen gewenst!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Mary,wat een schattige kaartjes en zo mooi ingekleurd.Jammer dat je de processie niet hebt kunnen zien,misschien is het nu alsnog gelukt? Geniet van het zonnetje...lieve groetjes Miranda

Anneke zei

Heel mooi konijn! Prachtige kaartjes, er is zoveel op te zien!